• Gerda

Oups lite snabb... 6

Hehe, jag har ätit russinbolle, gröt, clementiner, banan... hrm... sen en bit choklad (fast det säger vi inte till nån! ;))

Är såååå sugen på mac n' cheese... så jag gör en hemmavariant på pasta o smält ost... öhhhh.... det säger vi inte heller till nån. Klockan är bara 10!

• Gerda

cheers

inge gooood mat... har ju ätit alla clementiner som vad godast ju.... 5stycken på raken, A glömde fylla på igår!

Men snaaart ska jag till BM o mognadsakupunktur, efter det ska jag köpa mig en smoothie och njuta Sen fryser jag säkert så en latte blir nog också bra

Passa dig cheers... du har snart en kina-bebbe hemma.... det blir dyyyyyyyyyyyrt med maten, vi asiater är mattokiga

• Gerda

Cheers

Har du blivit någe julig ännu?

Klapplista? Shoppat nåt?

• Gerda

Ert barn kommer få det såååå bra! Med en cooling morsa o massa kärlek!

Det är ju en svår balansgång det där andra med prylar - inte för mycket, men inte sakna nåt. Hur fasiken drar man gränsen?!

Våran har inte ploppat än, å vi har ingen aaaaaaaaning om hur vi ska göra med julklappar...

Födselpresent har vi fått tillverkat sötaste armbandet ju... å sen såg vi ett lejongosedjur - sån där dyyyyyr sak. Vi är inte mkt för mjukisdjur, hade tänkt att den kan få våra gamla Men lejonet är såååå vackert, mjukt och härligt... kommer säkert att komma hem med den, fastän bebis inte ens kommer kunna leka med den förrän om mååååånga månader (när den vuxit ikapp).

:D :D :D :D :D Snacka om att det är mamma o pappa som vill ha... Bebis vill ju bara ha mjölk o kärlek! :D :D :D :D :D

• Gerda

Tjenis tjejer

Lite trött idag... så jag bara kikar in.

Cheers.... ditt sista med. i fredags härinne e bara för kul Inte skämma bort men skämma bort ändå... SKIT BRA tycker jag.

Vi skulle handla julklappar i helgen, det blev bara till bebis såklart. Å så är sambon "jobbig" han boar för fullt, desinficerar hela lägenheten och irrar runt efter saker "att plocka undan"...

Igår ville jag dunka honom medvetslös så han kunde va stilla en stund o sen ville jag klappa uppmuntrande... JAG städar ju inte

• Gerda

:D :D :D :D

Ni är för roliga!

• Gerda

Å jag har just ätit lunch

NU får jag äta kanelbulle o mjölk

Läget idag tjejer?

• Gerda

mmmmmummmmmms

:D :D :D :D

Har ju tänkt ta mig upp på stan till 14... haha, good luck... måste lägga mig en stund...

• Gerda

FRULLE TJEJER!

Hemligt

Vilken halv-duktig man du har! Helduktig hade han varit om han talat om för dig var den låg Men SKÖNT att den är tillbaka på plats iaf! Ska kolla på bilderna strax!

Cheers

kom aldrig upp på stan, hade för ont! Men idag görs ett nytt försök... så snart jag kan gå lite normalt

• Gerda

Morgon tjejer!

Äter am.pannkakor igen

Cheers... har du brudklänning på dig nu till joppet? Tänk va bra försäljningen skulle gå!

Hej på dej Jalf! Du har hittat till BT's roligaste tråd

Nu ska jag plocka in frulle-disk o lägga mig o läsa lite...

Svar på tråden Oups lite snabb... 6