• Gerda

Oups lite snabb... 6

Cheers

Haha, ja... du kanske får spara till s*ex o samlevnadskurser till din bebbe ist för pianolektioner?! Fast du o din gubbe kan säkert undervisa iofs

Fasiken vad jag missar av att inte ha 4:an.... får ju ingen helhetsbild av ert snack bara härifrån o kvällstidningsrapporterna ju!

• Gerda

Hrm Dallis.... jag tror att du röstar med din k*thjärna!

Har hört att vissa gravida blir extremt sugna på s*x under grav.... å du är ju i rätt månader om jag har rätt... Så vi kanske inte ska gå efter dina argument riktigt?

Å andra sidan gillar ju många Markus så...

• Gerda

cheers

Vad duktig du är på att sälja med tanke på hur mkt du är härinne!!! *impad* rena begåvningen ju!

Det är bra, ditt barn måste ju ha bra grejer men inte skämmas bort ju

:D :D :D :D :D

jalf

Du får införskaffa sån där mini-bärbar att ha med dig på joppet!!!

Älskar din terror-taktik, kanske jag ska börja med nu när jag ska va hemma?

• Gerda

morning! Äter frulle... eller dagens andra om man räknar in den jag åt 03 inatt?

Hoppas ni har det bra, idag har jag tid hos BM, hoppas det är den sista med tanke på att det tar sån tid att ta sig till ställen...

• Gerda

Schyyst tjejer... då kan jag eg. äta mer... men nu har jag bråttom istället... Vart tar tiden vägen?

Får äta två luncher istället haha...

Dallis... Du ÄR verkligen i den perioden...K*T-perioden....!!!

• Gerda

:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d

• Gerda

VF!

Jag kopierade ju DINA smajlies Cheers! Har du förhäxat dem?!

Nu måste jag göra egna... joppigare ju!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Gerda

du glömde...

mohahahahahahahaaaaaaaaaaa

• Gerda

mohahahahahahahaha..... :D :D :D

Bestämde över Cheers :D

Nu ska jag knalla till BM... det tar normalt 5-10 min att gå... jag räknar med hö hö ... 40 min före...

Varning: vaggande strandadval på G!

• Gerda

Hoho, nu e jag tillbaka... Å Bebis mår bra bra!
    :D :D :D

Tog lite tid dels för att jag fastnade i barnaffären och försökte komma på storlek på vagnlakan o sänglakan... det var jätte bra rea... men såklart fick jag inte med nåt för det var triljoner olika storlekar!

Sen fastnade jag i fina mataffären också, jag kunde inte komma på vad jag skulle äta så det blev burk-ravioli som är min nya favorit fast jag egentligen HATAR burk-ravioli. :D Å så fick jag nyttigt snacks med mig hem bananchips och honungsrostade jordnötter (nyttigt va?) och så lite onyttig - chokladpudding. :D

Måste ju ha survival-kit till A kommer hem!

:D :D :D :D

Dallis... inte titta för mkt på TV, du kanske blir överhettad!

Cheers, jag lovar att inte förstöra sidan mera... idag :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6