• Gerda

Oups lite snabb... 6

Cheers

Jag kan skicka över de dammråttor som faktiskt bevittnade det hela. Sarong, fultrosor, bristningar o celluliter... hela kittet!

Dammisarna kommer så snart de är klara från terapistunden

• Gerda

Dallis

Jag tycker KLADDKAKAN (om den finns kvar) jag vet ju att ni får en viting till bebis, så den behöver lite färg i magen!

Nu ska vi äta middag, har varit duktig o gjort wok Sen ska jag laga TRYFFLAR!!!

• Gerda

Uj... kom upp för en stund sen... har hunnit med tryfflar, macka och wok sen igår...

Snacka om bottenlös!!!

• Gerda

Bra o billig lunch Cheers!

Här är jag hungrig igen. Men kommer inte på vad fasiken mer jag ska äta, för laga mer mat orkar jag inte göra förrän till middagen ikväll!

Julkort ska jag nog pyssla med nu...

• Gerda

Hemligt

Schhhhh!!!

Vi vill ha våra onyttigheter också, iaf jag som var duktig de första 7månaderna... sen kom tant godissug och tog över mitt liv

Äter ju massa sallad varje dag, bra lunch o middag, 2 grape, 1 mango o massa apelsiner o nu clementiner varje dag.

Då borde jag väl få äta tryfflar, choklad, glass också?! *snällla*

• Gerda

Taskigt Cheers!

Bara för det ska jag dricka glögg nu, fast alkofritt då!

• Gerda

Om det blir hungersnöd i skandinavien så är det pga. mig
  • Gerda

Haha Dallis! Jag hade också en period när jag drömde om karlar! Kanske hjärnans sista tröst - NU är vi fast!

Tur att vi har fått tag på snygga gubbar!

Sen hade jag en återkommande dröm där andreas gick förbi mig med en fryspåse fylld av gräs (röka-på-gräs)!!!

• Gerda

Dallis

Hehe, bra att de är SNYGGA! Sköna drömmar ska det va!

Ja, gissa om Andreas fick utförliga korsförhör om alkohol och drogvanor! Efter 3:e drömmen var jag redo att ta drogtest på honom på riktigt! Han röker inte, dricker sällan... men jag tror på vissa drömmar ibland... + alla hormoner... jisses!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6