• Gerda

Oups lite snabb... 6

Lillian har sminkat sig så hårt så hunden är rädd för henne och skäller :(

Lillian tror att hunden är k*t på henne för att hon är så fiiiiiin....

Vovven är bichon frise/lhasa apso blandning
    fast jag föredrar lhasa apso delen av honom Mkt gulligare än de där fluffiga bichonerna... jätte töntiga är dem ju....

• Gerda

OKI, vi sprider lite glädje!

:D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :p :p :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o :o :o :o :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :p :p :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o :o :o :o :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p

• Gerda

Jo, han är inte skällig annars, men han är väl inte van vid lägenhet heller med 4 våningar. Stackarn...han vaktar ju bara gravidos o katterna... men vi uppskattar det inte ett dugg!

Han är jätte söt... ska leta rätt på en bild!

• Gerda

Så nu mejlade jag dig till joppet!

• Gerda

Lillian har tagit datorn, hon msn:ar med Markoolia o schenkenberg.... Tanten has no taste!!!

Cheers, ja han är söt vovven, men mer jobb än de andra jag haft!

Ska lägga mig nu en stund, bebis gillar inte sammandragningar så det är bäst att ligga ner... annars sparkar den på mina lungor
  • Gerda

hehe, Dogge är iaf bättre än schenkenberg!

Solar mig lite...

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Gerda

Morgon!

Hjälp.... klockan är redan så mkt... hade tänkt fixat klart en massa idag redan vid den här tiden...

• Gerda

Cheers

Klart du är BÄST! 8) Du e så bra så han behöver inte läxa upp dig lika mkt som de andra!

Tja, jag fick lite mensvärk-liknande grejer... inte så farligt men jag passade på att använda dem som ursäkt att kidnappa katterna till sängen, läsa o somna om Har ju nåååågra timmar till att plocka det jag tänkt hahahahaha.... Vad LAT jag blivit!!! :D :D :D :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6