Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

drea

Så ni tränar iallfall:D det är ju bra...:D tillslut så tar det sig:p jag håller tummarna;)

Skickar lite positiv energi till dig...swisch swisch (viftar febrilt med armarna mot dig;) )

SÅ nu har jag mailat Gerdis bilder:)

• Hej baberiba

Hemlisen

Goodie goodie..:D:D:D:D:D:D:D:D jag längtar tills dess:D hälsa henne det:D:D

• Hej baberiba

Bra spanar´n 8) håll koll på henne:D

Men hon hinner nog inte hit innan jag går hem:o men hon kan väl lämna sitt avtryck här iallafall:D

• Hej baberiba

...........kanske en :[
    :D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Klart du är saknad;)

Oj vad du joppar och står i:o tråkigt att höra om husbandet:( hoppas att de hittar felet och att de kan rätta till det fortast möjligt:o Vad har han gjort för op?

Oj har du hunnit tvätta 7maskiner på en dag:o det var inte dåligt med tanke på att en maskin kan ta 1,5timme:o.....hur får du ihop det när du joppar:o......

Förstår att du är helt slut när allt är gjort på joppet och hemma. Duktig av dig att fixa så mkt nu när du är själv;):p

Titta in här när du hinner och kan:)

Kram :p

• Hej baberiba

jalf

:o det var inget vidare....:( stackars husbandet:o hoppas det blir ordning på knäet snart...:o

Ujuj magsjuka på ingång...urk:(....håller tummarna att lillan och ni andra inte får det;)

Vill du sckkumpa?;)...är bra att få i sig lite så du håller dig frisk;) och så är det lille lördag idag:D

• Hej baberiba

jalf

Är du ledig från joppet idag eller är det vård av barn:o

• Hej baberiba

jalf

Så du joppar 13-31:D:D:D:D vilken klockslag är 31:o
    :D:D:D:D:D

Här kommer lite schhhmyyyyg schkumpa:D vassego´:D (säg änget till de andra)....schyyyyy.....fniss:D

• Hej baberiba

jalf

Ja dina jobbarpolare är så snälla att de skriver dit 105timmar direkt på din praktik så nu kan du vara hemma på och oupsa tills ni rester till VK:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Jalf

Fixar´n cheers ordnar/kommer på allt:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6