Oups lite snabb... 6
drea
;)tack:p
drea
;)tack:p
id+cheers= sant
:D
ok girls här kommer lite priser som gäller i småland:D
Foundation: 375:-
Borste till: ca 395:- kommer ej ihåg...:o
Weilen (mot blank hy): 375:-
Borste: vet ej men kanske 200:-
Concealer: 250:-
Borste: 198:- tror jag....
Ögonskuggor: 198:-
Borstar till det 198:-
Kostar en del men det är garanterat värt det!! börja med foundation och om ni har blank hy så ta Weilen också....Concealern är bra att ha för att dölja mörka ringar under ögonen/på ögonen och om man har ytliga blodkärl i ansiktet.
Men sen tar ju inte allt slut på en enda gång och då blir det tex en grej en gång och en annan gång en annan grej....
Min foundation har tex räckt i 14 månader:o men de säger att om man använder den varje dag dvs 7dagar/veckan så räcker det ett halvår:o....men jag tar så lite av den + att jag inte alltid använder den på helgerna.
Till ögonskuggorna använder man samma borste till alla eller att man har en bredare borste och en smalare....och att man torkar av borstarna på torrt ppr innan man använder nästa färg.
OBS priserna ovan är från Småland är säkert billigare i Storstan:D
Hemlisen
Men om du inte använder foundation så ofta så räcker den i tre år:D:D:D id:s smink är hållbart i minst 10år:D
Jag lovar dig om du köper foundation+borste och welien-borste så kommer du att använda det varje dag:D man blir fast:D
Du kommer inte att bli missnöjd. Kan tom räcka med foundation att det dämpar ner om du är lite blank....Så du kan börja med den...Den är trots allt viktigast.
id sälj ofta i butiker som håller på med skönhetsvård dvs hos hudterapeuter. Men kolla runt i er by elle rpå ngt närliggande spa.
Jalf jag har för mig att jag såg när jag var i Stockholm att id var billigare än här. Du får ge dig ner till stan och kolla...:D
Hur mår husbandet nu?
Hrmpf...nyår...:o....det blir fattig med folk till cheers och husbandet:(....kanske ska fira med min kusin med sambo fler blir vi inte:o och då två hundar:D kan inte dem så blir vi ensamma:o men då kan vi ligga nakna i sängen och mysa i vår nya Tempurmadrass;)
:D:D:D:D:D:D
drea
GRATTIS vad kul:D:D:D tänk vad brun och fin du kommer att bli:p.....
Du är en kul prick...du är inte här så ofta men när du väl är här så har du alltid nyheter att komma med:D sådär POFF liksom...:D:D:D kul:D
drea
Hur länge blir ni borta? var i Indien ska ni? jag räknar med att du skickar kort:D
Cheers:D
jalf
Helgen har varit bra:D satte upp alla stakar och stjärnor och nya gardiner i lördags och husbandet fick hjälpa till och han var bakis:D:D:D då är det roligt att hjälpa till med så sånt:D:D:D eller inte:o
:D
Var på lördagsEM/kväll på 9-års partaj:D min brorsson fyllde år:D....Vet du vad han gjorde:o jag var inne på hans rum och så säger han att han vill visa mig sitt kassaskåp och när han hade öppnat det så hade han en godispåse där i:D då sprang han iväg med påsen och kom tillbaka med en annan:o den lille fräckisen hade smygit ut till köket och bytte ut sin halvfulla påse mot en som var mer fylld:o utan att ngn märkte det så när vi vuxna skulle äta godis så var det den halvfulla påsen som åkte fram på bordet:o den välfyllda var instängd i ett kassaskåp och gissa i vems?:o
:D:D:D:D:D:D:D:D
KUL hade vi allafall:D