Oups lite snabb... 6
Hemlisen
Ingen nyförälskelse här inte:p fniss.....:D men så har vi inte heller varit iväg på weekend;)
Helgen har trots detta varit bra:D
Hemlisen
Ingen nyförälskelse här inte:p fniss.....:D men så har vi inte heller varit iväg på weekend;)
Helgen har trots detta varit bra:D
Hemlisen
Har shoppat alla julisar i helgen och sen slog jag in den:D det var kul:D ska ev göra en sorts julgodis ikväll MUMS:D imon ska jag baka frallor och på onsdag är det julbord med joppet och på torsdag åker tomtarna fram och fredag pyntar jag:D så det är fullt upp hela veckan med julkul:D
Hemlisen
Jag tycker det är lite joppigt med julstöket så jag försöker göra så lite som möjligt:D:D
Men det är kul att få julisar:D
Hemlisen
Nja sådär....det roligaste är att pynta lite och klä granen sen är det absolut quligaste att öppna julisar:D:D:D
drea
Vilken "kul" svärmor du har:D:D:D som har bestämt så:o
:D:D:D
Då kan också svärmor ta med all mat och sen städa upp efter julaftonen så åker ni på semester:D
Dallis
Maraboufudge låter gott:p har du recept hag kan få?:D
vad skönt att du har fått sova gött:)
Gissa vem som är med i min bil nu till och från joppet??:o
Hemlisen
Vem vill inte det:o
:D
Jag vet....men schhhh säg inget till drea nu bara men du och jag kan ta den rosa hellakoptern och hämta dreas flygbiljetter hon har juh två:o så åker du och jag:D:D men schhhhhhhhh.....säg inget nu bara...:o
Hemlisen
Ser att du har brillorna på dig redan 8) ok jag fixar hellakoptern så kommer jag förbi och hämtar dig:p....
Det är Russe som kör hellakoptern:p vi måste juh få med ngn hunk till Goa;)
Morrn girls:D
Drea
hehehe jag ser dig hela tiden8) har mina spiongogglar på mig8):D så jag hittar dina piletter:D:D:D
Dallis
indier är söta men våra hunks är sötare:p
Gerda
mår L bättre idag:o hoppas det:)
dallis
:d:d:d:d yepp:d:d:d:d:d lyx kallar jag det:d