December 2006 del 2
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
Hej på er våran tråd hade blivit avstängd så jag tar mig friheten att starta en ny.
Så då va det gjort. hur går det för alla, börjar ni få ordning på allt för nu är det inte jättelångt kvar :)
hej Neon. har du ingen vän som kan sjunga eller kanske spela en låt på valfritt instrument.
vi är nog klara med det mesta av dom stora sakerna. behöver dock ta tag i vad vi ska ha för transport från kyrkan.
ho ho....det va hemkt va tyst det va här..har ni försvunnit allihopa???
hej oj va glad jag blev nu..jag e inte själv längre :)
även om du har en del kvar så verkar du ha koll på läget. dukningen låter jättesnygg.
det där med skor är verkligen jättesvårt. jag har inte fått tag i några jag kan ha ute och börjar känna lite panik inför det, e ju inte så många veckor kvar nu.
Henax_ klart du får va med. Välkommen. hur går det för dig börjar saker falla på sin plats?
msb: ja ska ha blommor och flytljus i skålar du kan kolla på dom jag har provgjort så kanske du får lite ideér brollopsmys.spaces.live.com/
annars kan man självklart lägga grankvistar med kanske rosor instuckna i mellan.
idag har vi haft ett möte med prästen så nu börjar det kännas nära.
tack. jo det e konstsnö på påse som jag köpt i en liten butik, kolla i hobbybutikerna dom borde få in sånt.
vi gifter oss 2/12.
ikväll ska vi provsmaka tårta med våran toastmaster. har fortfarande inte hittat nån bil som vi kan åka i så det lutar åt taxi.
silvera: klänningarna låter jättefina, du får lägga ut en bild så vi får se.
själv sitter jag just nu och syr rispåsar, riktigt pilljobb men roligt. smaken på tårtan blev blåbär och vit choklad mouse..mummms