Inlägg från: Sara_80 |Visa alla inlägg
  • Sara_80

kan vi inte gör en lista på när alla gifter sig. fyll på......

Sara_80 2 december

• Sara_80

usch jag e också supernervös. massor med fjärilar i magen. känns som det e tusen saker kvar att fixa.
    Bor i borlänge sen ett år tillbaka kommer igentligen från borås jag också. är 26 år

• Sara_80

fixar till lite :)

Neon 2 december
    Sara_80 2 december
    Örebrobud 2 december
    Silvera 16 december
    pradagirl 23 december
    female81 26 december
    Brudivinter 30 december

• Sara_80

pradagirl: klart du får skriva å längta nervöst här tillsammans med oss.
    spännande att gifta sig i hemlighet, är det ingen som vet om att ni ska gifta er?

Jag börjar nog bli knäpp snart för nu börjar jag hispa om vädret fast jag sagt till mig själv att det inte spelar någon roll "skäms"
    Nån som kan komma med en snörapport....

• Sara_80

pradagirl: hur ska ni göra när ni berättar för alla om den roliga nyheten och ska ni ha nån fest hemma senare eller nåt sånt?

• Sara_80

fixar lite igen. :)

Neon 2 december
    Sara_80 2 december
    Örebrobud 2 december
    Fröken JO 9 december
    Silvera 16 december
    pradagirl 23 december
    female81 26 december
    blivande Lundström 26 december
    Brudivinter 30 december
    fie84 31 december

• Sara_80

måste fråga en sak. Vi kommer ha 5 personer vid varje bord (rundabord), räcker det då att jag lägger 3 festprogram per bord eller ska alla ha var sitt?

• Sara_80

fie84: det är nästan bara par som kommer så jag tror inte att alla kommer ta med sitt hem. jag e mest orolig att folk ska tycka det e snålt att det inte är var sitt.

• Sara_80

idag har gubben haft sin svensexa kom hem välldigt dragen med asfula kläder och ett stort blåmärke på axel efter paintball. skönt att det e över nu.

• Sara_80

vi ska ha psalm 82 och 84. solosång blir annies song. tips på allsånger kan jag länka till senare i veckan när vi är klara med vårat festprogram.

• Sara_80

tack tack önskar lycka till tillbaka. så ni ska jag stressa vidare med allt som ska göras. tittar in nästa vecka. kram på er.

• Sara_80

Nu är det över. i lördags fick jag säga ja till min älskling. Hela dagen var helt kanon trots regn. nu väntar jag med spänning på fotografens foto, men så länge får ni kika på dessa. brollopsmys.spaces.live.com/

• Sara_80

tack så jättemycket allihopa.

vintrig: snöstjärnorna på tårtan har bagaren gjort i sockermassa.

Svar på tråden December 2006 del 2