• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2

örebroare: du har säkert nämnt det men var ska ni åka?

• Örebroare

Vi har inte heller bestämt vart vi ska åka på smekmånad, men det lutar åt Aruba två veckor och isf till det här hotellet:

www.ving.se/hotel/hotel.aspx&countryid=1010&categoryid=1&resortid=1011&hotelid=2164&itemId=2164

Vart har ni tänkt att åka och vad har ni för budget för smekmånaden?

• Andromeda

Tack för era svar, att inte ta med barn känns för oss otänkbart, då vi själva har 3 stycken. Känns som att något skulle fattas om inte de fick vara med. Sen är det ju en annan sak om de kanske inte är närvarande hela tiden.

• Örebroare

Andromeda :
    Självklart ska era egna barn vara med, men det betyder inte att ni MÅSTE bjuda andra barn. Det avgör ni själva!

Örebroare: det ser helt underbart ut '

vi har inte alls pratat om någon budget för resan. vi får se hur mycket vi får ihop och om vi väljer att önska oss resan i present eller ej.

• Johannaringer

Vad kul med en sån här tråd. Jag och min sambo gifter oss på Löfstad slott den 14/7 -07. Hur långt har ni kommit i planeringen?

Johannaringer: välkommen till tråden
    vart ligger Löfstad slott?

• Örebroare

Idag ska jag gå och prova brudklänningar igen!!! Ska bli så himla roligt! Den här gången är det min lilla mamma som följer med som smakråd!

Håll tummarna för mej!!!

• Andromeda

Johannaringer:Vad roligt att kunna gifta sig i ett slott :) Här blir det vanlig kyrka och enkel fest efteråt för vi måste hålla i pengarna.. Örebroare, hur gick det med klänning ? Låter skoj, men jag ska nog försöka tappa några kilo för min del innan då jag har x-tra sådana :(

Har börjat kolla catering, är ca 220:- ett helt ok kuvertpris...? inkl förrätt/huvudrätt/efterätt samt porslin och bestick.

• Gabbies

220 kr låter jättebra tycker jag!

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2