14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
Catte: Jag har pratat med min frisör, och hon har lovat att fixa mitt hår, fastän hon kommer ha en tvåmånaders bebis då :) Har pratat med en tjej som ska göra smnket också.
Är det många av er som ska göra naglar? Har aldrig förstått den där nagelhetsen som blir just vid bröllop..
Jag har fixat mina naglar nu och ska göra det till bröllopet också... Tycker det är supersnyggt med nagelförlängning....mina egna naglar är sköra och går av hela tiden så detta är mkt finare på mig.....
Catte: Aaah.. då förstår jag. Sen är det ju snyggt att ha en snygg hand att sätta den fina ringen på :)
Det finns ju sånt där medel man penslar på naglarna för att man ska sluta bita på dom, stopp och väx, det fungerar jättebra om man har sköra naglar. Det blir stenhårt! Ett tips om man inte vill eller inte har råd att göra nagelförlängning :)
VIlket bra tips!!! Själv kan jag inte ha naglarna kvar tills nästa år då jag ska ut på praktik (läster till ssk), vilket är tråkigt men bra för min ekonomi, det kostar ju endel ;-D
Jag ska sy upp den en klänning som går åt det romantiska "medeltids" hållet. Men.. vad ska han ha på sig? Vi funderar på att skippa kavajen och bara ha skjorta och väst i guld och grönt. Vad tycker ni?
Här är min underbart vackra klänning! Det är den som är på mittenkorten. www.bridesandjokers.com/Renaissance_1492_1.ht...
Johannaringer: tänkte titta på din klänning, men jag får inte upp nån klänning alls
Johannaringer: Vilken söt klänning, typ tagen från Ivanhoe känns det :)
Jag har varit själv och kollat på vigselring igår, en halvrund/kupad ring som jag har redan, men med stenar i 3 olika storlekar.3,8 mm bredd , stenarna sitter i zigzag och ganska glest :) Jag gillade den skarpt..vi får se om det blir en sån..
Det där undermedlet kanske man skulle prova stopp och väx, mina naglar blir aldrig speciellt långa, skulle de bli det så går de sönder :(
Får heller inte upp kortet
Hmm.. Jag får inte heller upp det nu. Konstigt. Provar igen då :)www.bridesandjokers.com/Renaissance_1492_1.htm
Man kan klistra in länken i ett nytt fönster i alla fall.
Johannaringer
Jätte vacker klänning men något som slog mig eftersom vi gifter oss mitt i sommaren, du tror inte att det blir varmt? Annars kör hårt, hade jag inte hittat min så hade jag sytt en liknande :)