14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
jag trodde att mina brudtärnor skulle vilja vara mer engagerade än vad dom är, vilket känns riktigt tråkigt..
Elisabet hjärta Christian
jag hittade vinkarafferna på ÖB. Dom kostade 29 kr och var jättefina faktiskt. Kändes som ett riktigt kap.....
det är väl bara att acceptera, det är alltid blivande bruden som bryr sig mest.
Mina brudtärnor kan inte sluta prata om bröllopet och när jag har frågor och funderingar så är de alltid hjälpsamma och tycker det är roligt..... De lär nog bli trött på mig inom sinnom tid! Ha ha!
Jag planerar bröllopet själv, har inte hjälp av några tärnor.. Har så sjukt mycket i skolan att det känns som att polarna bara försvinner :( Sen när jag väl är ledig orkar jag knappt umgår med någon.. Usch! Jag måste verkligen rycka upp mig och ringa dom..
catte: vad kul för dig
jag har inga tärnor.... inte än iaf. ah inte heller bestämt om jag ska ha det eller inte.
puff, ingen här på lördags kvällen???
Har precs läst en massa trådar om negativitet på stället där jag skulle köpa min klänning. Jag hade inga problem med dem när jag var där men det känns ju ändå lite konstigt...
Hej, jag sitter och lyssnar på nätet på marcher, har ni inte valt eran in och utmarsch ännu, så lyssna hur det låter på riktig orgel här:
kyrkomusik.nu/kyrkomusik_index.htm
Prästen vi ville ha var på besök igår, och hon kommer att viga oss, det känns jätteskönt att vi fick henne !!
vi ska ha bröllopsmarch med F Mendelhsson eller hur det nu stavas som ingång.. som utång tror jag att vi ska ha Magnus Bäcklunds låt från årets mello...
Vi skall ha Brölopsmarch med Felix Mendelssohn som ingångsmusik. Som utgångs musik skall min svärfar komponera ihop, så det får vi inte veta förän nästa år.