• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Ting

Hej på er,
    2500kr låter rimligt. Nu har jag äntligen fått igång min hemsida. Någon som vill titta och komentera? Har jag glömt att ta med något?

Ting: vilken fin hemsida. jag håller också på att knåpa...

• catte

Ting: Nu har jag också börjat med min bröllopssida, blev lite inspirerad av dig.... Men jag ska lägga ut länken när inbjudningarna är skickade och allt är i ordning.

• catte

Ting:

Jag är nyfiken på dina "bevara detta datum" - magneter... finns det någon möjlighet att man kan få se på dom?

har ni bestämt när ni skickar ut inbjudningarna?

• Örebroare

tjabba!
    Det var längesen jag var inne på den här tråden.

Vi håller på som bäst med inbjudningskorten. Igår beställde jag material för 2500 kr tror jag, och det var ändå inte allt... Vi ska göra dom själva och vi hoppas att vi kan skicka ut dom redan i januari. Folk planerar ju sina semestrar så tidigt och vi gifter oss ju ändå mitt i juli när många har semester! dessutom ska det bli skönt och roligt när alla vet!

När har ni tänkt skicka ut inbjudningarna?

• Gabbies

vi ska skicka våra save the dates nu till julen och inbjudningarna i mars tror jag..

• Johannaringer

Länge sen jag var här nu. Har legat på sjukan i några dagar :( Vi ska skicka inbjudningarna nån gång i mars - april tror jag. Vi blir inte så många (ca 25), och de flesta har vi kollat med innan.

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2