• Izunia

Glitter tråden...

Gudinnan tack!
    Jag köpte min slöja i Australien pa Abby Bridal (de som säljer Maggie Sottero). Slöjan hette Tea Rose om jag minns rätt. Ivory, den längsta modellen...jag vet att den kortare modellen var 108".
    Den har kristaller längs hela vägen och glittar jättemycket! :D

Ylva vad trakigt att du är sjuk..du far mysa i soffan och titta pa tv och dricka te.

Skriver man bara sa lite i tackkortet? Ok da fixar jag det!

Ang bilar är jag inte helt inne pa kombi da det inte har legat i mitt intresse. Kan ju en del om bilar.

• Izunia

förresten..ni som skriver pa fl..jag fattar ingenting där! :D Nan av er som kan dra en snabbgenomgang!? :)

Även om BT tydligen har ett uraldrigt system sa fattar man det! haha..

• Izunia

tack vicky! Jag tycker att där finns sa mycket bara.. Jag har faktiskt skrivit mitt första inlägg! :) *stolt*

• Izunia

Grattis vicky!!! Det kommer att bli jättebra!

Jessie I agree!!! F*n jag har ogillat honom sen han satte foten i programmet. Jag tyckte bra om Marcus innan men har är väldigt svag nu. Jag tycker INGEN är final-material.. Sangmässigt. I sa fall Erik han har utvecklats mest. Han var ju riktigt dalig i början.

Karin..hmmm hahah! Kanske! Nä...inte förrän jag har jobb, och det känns väldigt jobbigt.
    Vi ska försöka kommma i var. Hoppas jag!

• Izunia

yes jess! jag har ocksa tidigare fatt angest av att kolla pa Idol och dessa urusla sk sangare.. Men det jag inte fattar är när juryn bara berömmer dem! Va f*n är det lekskola eller??
    Andi sjunger 1000ggr bättre och är totalsäker pa sin röst men han tycker att han är för gammal för att vara med. Dessutom vill han spela eget instrument.

Kul att shoppa! I like it too! Det far en faktiskt att ma bättre! Jag är fattigare än nansin och det är inte alls kul.. :(

Du jobbar du men nan som heter Johnny?

Jag har ocksa absolut trakigt idag.. Andi spelar i Halmstad.

• Izunia

ja den middagen lät god! ;)

Jag har nu suttit och knytit rosetter till tackkorten.. snart klar med alla..!

• Izunia

Vicky! :) Jag försöker övertala honom att söka nästa ar men han tror det blir pinsamt för att han inte längre är 20. Men sitter han och klagar pa dem som sjunger far han ju bevisa motsatsen själv!! :D

• Izunia

karin vad hemskt med haret!!! :o Har du ingen bild...? Jag tror inte att det är sa farligt som du tror....

Huset är iaf skitfint!! Vad fint köket blev!!

Och grattis till nya bilen!

• Izunia

ahh ylva! Jag är sa glömsk! Vad fult av mig!! Maila mig!

• Izunia

amen vicky..vad trakigt att du känner sa!
    Klart att ni inte ska köpa om du är saaa velig. Men jag tror inte att ni ska leta efter nat "drömhus"...Det är svart att hitta. I värsta fall far ni kanske flytta 2 ggr bara.

Vadda blir av med lägenheten???

Ylva..fick du mitt mail? Jag har fatt manga mail ang klänningarna..

Svar på tråden Glitter tråden...