Glitter tråden...
vicky det undrar jag ocksa da jag verkligen inte vill lägga pengar pa en tv just. Vill köpa en till varen kanske..
vicky det undrar jag ocksa da jag verkligen inte vill lägga pengar pa en tv just. Vill köpa en till varen kanske..
tv kan alltid vänta. vad bra att allt löste sig vicky.
Det här med barn är sa känsligt...Det är väldigt bra att ni har huset och renoveringen nu. Det kommer verkligen att föra era tankar pa annat.
Imorgon är det nyarsafton och exakt 1 ar sedan min mormor dog.. :( Jag vet inte riktigt hur jag kommer att ma. Jag har bokat in mig pa fest med vänner för att jag kan inte deppa hela dagen...
usch...
ja du har helt rätt. Jag kommer nog att vara ledsen pa dan sen kommer jag förhoppningsvis "över" det.
Tapeten var för övrigt jättefin!
ahh jag vill ocksa fika och tjattra.... :( jaja när jag kommer upp!
Ylva du har rätt..jag tänker bara fina minnen och försöker tänka pa att allt är bättre för henne nu. Kan inte ens tänka mig hur tungt det är att förlora sin mamma. Har en kund vars pappa gick bort pa självaste julafton... trist.. Det är väl alltid jobbigt när folk gar bort pa högtider. Jag blev nästan arg pa min mormor när hon dog förra aret att hon valt en sadan dag att dö pa...(med glimten i ögat!) Det är typiskt henne att vilja bli firad och vilket bättre sätt än med champange, fyrverkerier och uppklädda människor! :)
Jag ska skala för henne med champange iaf!
Vad trakigt att ni brakar om hushallsarbetet ylva. Det gör visserligen vi alltid..mest för att jag är megapedant och andi - inte! haha! Men visst är det frusterande. Jag önskar att han gjorde saker utan mitt tjat och han önskar att jag slutade tjata...finns bara en lösning! (enligt mig! ;))
GOTT NYTT ÅR alla!!! Hoppas det bästa för 2007.
Det känns faktiskt helt ok idag. Igar natt var jag jätteledsen men idag känns lungt.
Imrogon lär jag nog sova hela dan.. jag känner pa mig att jag lär dricka en del...
Kram pa er alla! Vi hörs nästa ar!!!!! ;) :D
oj oj oj..ja da var man ju full igen... :) Vi hade en väldigt trevlig kväll, 8 pers, 3 som jag kände sen tidigare. Först var vi hemma hos en av vännerna och drack lite drinkar och champange. Sedan at vi 4 rättermiddag pa en restuarang och lagom till 24 var vi inne i stan. Därefter var vi pa en nattklubb och dansade och drack lite mer. Jag hamnade självklart i slagsmal med en kille som jag knäade mellan benen 3 ggr... ops!
jaja mitt nyarslöfte (sedan idag!) är att vara mindre aggresiv. :)
jag är lite dum men jag tolererar inte brakiga och rspektlösa killar...därför blir jag lite aggresiv...jag är inte rädd att dem ska sla tillbaka...nästan tvärtom. Jag tror att jag provocerar och hade dem väl slat mig hade det gett mig en ursäkt att nita tillbaka...dumt jag vet! men men.. :)
ohhh...varför är ingen pa msn nu!!!!
;) hehe Karin...
ohh vad kul att ni ska fika! Jag är väldigt avis da jag hade sa gärna träffat er nu!!
Kul med beröm Jess! Men ni hade sa mkt fint. Har faktiskt själv ocksa fatt mkt beröm. Känns jättekul! Jag har dessutom fatt flera tradar uppdöpta efter mig! :D
Just nu har jag ganska ont i magen da jag inte ätit ordentligt (läs överhuvudtaget) de senaste 3-4 dagarna! Jag orkar inte laga middag när andi inte är hemma. Pa sin höjd har jag ätit nagra kalla köttbullar! :)
har du bara gatt upp 2 kg!?! Är inte det fruktansvärt lite?!