• Izunia

Glitter tråden...

oh nä jessica..igen! vad trist.
    Det är sa synd att vi inte bor närmare varandra alla. da hade vi ju kunnat träffas oftare..:(

• Izunia

hej jag är pa hela tiden. sag att du skrivit till mig. Kollar Grey´s nu!

• Izunia

Ylva det är nog inga problem med klänningen. Den var lite stor för henne över höften och korsetten gar ganska langt ner.
    Vill du ha den?

• Izunia

Ohh idag har jag jobbat till kl 20 med huvudvärk och allt... Den har fortfarande inte gatt över..
    Men LOST var pa tv och det hjälpte ju lite! ;)

Karin hur gar det pa det nya jobbet? Har Leo blivit bättre?

Vicky hur ska ni göra med huset?

Jess...Hoppas din förkyldning gar över iaf innan jul.

Jag kan inte fatta att vi aker pa söndag! Hur skönt som helst! Jag hoppas tröjan jag tryckte (just married) till Andi blir klar innan dess! Det är en överraskning!
    :o Jag far ringa dit imorgon.

• Izunia

Ylva, när är det du behöver klänningen? Var det till nyar eller nat sant?

• Izunia

Starstruck tackar!

Just den bilden var tagen av en kompis. Vi hade anlitat Stoltzphotography och hans bilder finns under en länk pa hemsidan.

• Izunia

Och jag vill till kiropraktorn... :( Min var helt fullbokad sa jag hinner inte ga innan jag aker..har saa ont i ryggen..

• Izunia

skönt för vi har inga julklappar i ar...bara nat litet.

Jag vill ocksa ga pa bal!!!! :(

• Izunia

Vicky grattis!! Det kommer att bli hur bra som helst! Imorgon är det exakt 2 ar sedan vi fick vara nycklar!! :D

Jess..jag har hört det med och jag antar att min kiropraktor ocksa skulle försvara sig..jag gar ju till honom varje/varannan vecka...:?
    Men nu har jag ont! Jag behöver inte riktigt träna upp ryggen mer da jag har ganska muskulös rygg (förutom normal träning alltsa).

• Izunia

Ni far ha det sa trevligt här hemm för imorgon sticker vi till Miami! Därefter bär det av pa karibisk kryssning!
    Är tillbaka igen den 18:e, men kanske dyker upp om jag hittar internet! ;)

Puss & Kram pa er allihop!

Jag kan ocksa nämna att fotografens bilder pa var sida är nu i större format om man vill kolla. Han var här idag och vi har äntligen bestämt oss ang bilder till albumet.

See ya!

Svar på tråden Glitter tråden...