Glitter tråden...
perfekt!! LIka lang som min tärna som hade klänningen!!!
jag har inte fatt nat mail än..
perfekt!! LIka lang som min tärna som hade klänningen!!!
jag har inte fatt nat mail än..
Majsan_älskar_Martin haha jo det var ju rätt smart! :)
Vad roligt att ni ska gifta er! Är all planering färdig? ;)
Ylva, jg skickar klänningen idag! Skickar även med avtagbara axelband och en bh-döljare som jag sytt ifall du vill ha axelbandslös bh. I samma tyg som klänningen!
ohh jag är uppe tidigt idag och ska jobba 12 h...
ylva, frakten blev bara 55kr. Jag har skickat den nu! :)
ohh jess jag längtar efter bilderna!!! :D
Nu är jag supertrött.... Som gr
ops..
som grande finale har jag bakat pepparkakor med glasyr!! :)
wohoooo Jesss!!! Jullov! :) Själv har jag köpt nagra klappar idag men maste ut och tvangshandla imporgon(hatar sant!) samt att jag maste handla massa julmat! Men det ska blir mysigt!
Jag längtar tills jag kan träffa er i stockholm!! Karin var haller du hus!?
Har precis varit pa middag hos grannen och har ju druckit NAGRA glas vin...hhiuhihihi
nää ylva....vad synd!!!! Jag har salt den större men det hade varit för stor för dig... :( Jag skickar tillbaka pengarna till dig. Vad trist..
Karin jag känner med dig...samma sak här!! Vi lagar fortfarande mat! Och jag har jagat en svart linne duk pa ahlen´s i 4 dagar nu!! Fick köpa en pa Duka, dubbelt sa dyr...men det blev saaa snyggt!
Julklapparna handlade jag igar och idag°! :o
Nu maste jag fixa lite till... Men god jul pa er!!!!! :)
Tyvärr kan jag inte rekommendera nan i stockholm men som Ammo säger later Princessa som ett vettigt val.
Jess hur gar det med magen!??
ohh ny tv...jag blir avis!! Vi har tänkt att köpa en 50"....
Jag kan tänka mig att du inte är lika engagerad som med bröllopet. Främst för att det kanske var sa nära inpa och för att man liksom inte hunnit pausa och andas ut efter bröllopet. Sedan vet jag inte om ni har längtat efter barn länge... Men det blir säkert roligare när man kommer närmare inpa!
Det är nu det är kul da du kan köpa nya kläder!!
Är du inte pa msn?
ahhh karin!! Jag vill ocksa ha tv!!! Vi ska nog vänta till varen och se om vi har pengar. Är saaa irriterad pa den feta tv;n som star pa bänken nu.. :(
Andi akte till österrike igar... :( han ska vara där hela säsongen. Men vi ses iaf om 2,5 vecka sa det känns helt ok.
Nu har jag sökt lite fler jobb och hoppas verkligen pa ett av dem. Jag blir jätteledsen om jag inte far det, men förväntar mig inte heller nagra positiva svar längre.. :(