Inlägg från: Salomeh |Visa alla inlägg
  • Salomeh

18 august i 2007?

Hallå tjejer, vi gifter oss oxå i aug nästa år. Oj ni verkar ha kommit mkt längre än vi... vi vet inte vart vi ska ha det ännu å min kille är så lugn för han tror allt går att fixa på typ en månad.

• Salomeh

Terri:
    Jo vi funderar på den 18e vi med :) (vi blev ihop 18e jan, förlovade oss 18 nov så det känns som att 18 är våran datum)

• Salomeh

Terri: Vi har inte bokat ngt alls... vi ska inte gifta oss kyrkligt så det underlättar lite...(tror jag iaf)

• Salomeh

Mary 81: Det låter som att det går bra föer er :) Jag vill ha ngt lokal/hotell/slott som ligger fint vid vattnet. Är ju inte från Sthlm så det blir lite svårt att veta vart vi ska ha det...det finns ju rätt mkt egentligen.

Hmm, hur mkt ska du gå ner? (jag jobbar som personlig tränare)

• Salomeh

Alltså jag håller med om att det är billigt att köpa i 2a hand...men jag är lite tantig och tänker gammalmodig (kanske) Tänk om den som köpte/gifte sig i den är en typisk otur människa? Tänk om hennes "otur" följer med klänningen till mig? Självklart kan man tänka åt andra hållet oxå att personen är lycklig, rik osv..hahaha

• Salomeh

Hallå tjejer, jag blir stressad när jag läser den här tråden... letar fortfarande lokal...har inte kommit igång med ngt annat. :(

• Meddelande borttaget
  • Salomeh

Utbildning spelar väl ingen roll... har du sett hans bilder? Är han duktig på det han gör?? Du ska betala för bilderna och inte hans utbildning ;)

Usch, jag blir stressad tjejer, ni är lååååångt före oss. Idag var vi till Nyckelviken och tittade, jätte fint! Äventyrskontoret som ngn tipsade om var tyvärr stängt men det ligger ju väldigt bra till... vi kanske måste tälta ngnstans istället. :)

• Salomeh

Haha...mmm jag är nattuggla vet du. Nej men jag har sömnproblem tyvärr. Antar att du sover nu :)

• Salomeh

Tjejer, verkar som att Gudarna vill! Fick precis mail från Nyckelviken att de har ledigt den 18e. Är helt säker på att de INTE hade det för 2 veckor sen! Shit, jag är så glad nu :)

Svar på tråden 18 august i 2007?