18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Idag har jag ringt kommunen för att boka vigsel förättare,det gick bra så det är nästan klart. Ett steg närmare...
Vigselförrättare?? Kan man inte ta vem som helst??? Måste det gå genom kommunen?
Nu har jag bokat bröllopsuiten på hotel J. Det känns så bra... vi flyttar till Jarlaberg om 3 veckor, gifter oss i Nyckelviken och firar våran natt på hotell J. :)
Vi ska ha borgerligt bröllop o de är kommunen som har hand om dem. Men de kanske kan fixas på annat sätt.
Det är skönt när man bokat el. fixat en till sak på listan.Vad kul att flytta..
Majsan_älskar_Martin
kul! har du bestämt hur de ska se ut?
Lokatten
det känns bra att har det bokat! vi har en privat vigselförättare som ska göra vigsel lite mer peronligt och kan sjunga för oss också! men vi måste betala henne!
vi jobbar just nu med inbjudnings list, det är så svårt! men vi tror vi har det bestämt men bara hoppas att det ska inte göra nån besviken... vi ska se! vi ska sticka ut inbjudningskort i början av mars... de är nästan klart! och jag jobbar nu också med hemsida så jag vill har kvar (ready?) när vi sticker ut inbjudnngskort. nästa är det fest program!
det är kanska mycket att göra nu, men det är röligt tror jag... och förhopnnnigsvis ska det göra allt lättare och mindre stressigt i veckorna innan bröllopet...
har nån bestämt bröllopsresa? det är svårt! kansa seychellarna, kenya, malaysia... oi!
Oj ska ni skicka ut i mars? jag trodde typ sent i april men det kanske är för sent???
Hur har ni resonerat när det gäller era gäster?
Jag har en massa släkt i USA som säkerligen måste bjudas in (för min mamma) men jag gillar verkligen inte en av mina mostrar med tanke på att hon alltid haft kontrollbehov när det gäller allt och dessutom varit jätte jätte nedlåtande mot mig hela min uppväxt, inte föratt hon gjorde det medvetet...det är hennes sätt....de tror att de är finare än alla andra i våran familj.. Men hur ska jag göra föratt ingen ska bli ledsen?
Salomeh
vi har ganska många som ska komma från england, usa, spanien och skåne... så vi hade tänkte att man kan inte går ut för tidigt, men det kunda vara för sent... för flyggprisarna fall...
vi har bestämt att bjuda in bara de släkt vi tycker om och träffas regelbundet... så det finns många vi ska inte bjuda! MÅNGA kusiner... och... då ska vi bjuder många vänner som vi tycker om mycket och träffas ofta... det är svårt... men, man har råd bara för X människor... då skulle vi bjuder de vi VILL har... inte de som förvänter en inbjudningkort eller de dina föräldrar vill träffas, det är DIN dag... (det är om du betala själv!)...annars måste man tänker om föräldar en lite mer tror jag! väldigt svårt
Hej Terri!
Våran vigsel ska också bli personlig så de är nåt vi ska ta och skriva ner. Vad får ni betala? Vi ska också ha någon som sjunger men de är inte klart och vad de ska vara för sånger..
Har ni bestämt sånger? Jag har en tanke på den här låten Becuse I love you med Stevie B vad tror ni?
Eller har någon nåt bra alternativ?
Lokatten
vi ska betala 5000kr! vigsel ska bli 30 minuter som en vanligt vigsel... det ska innebär 2 sybolisiska ceremony plus den vanligt... engleska och svenska... vi har inte tänkt på sånger ännu!
5000kr! Dyrt men det är det värt..... Man gifter bara sig en gång.Hoppas hon är duktigt och att ni får de som ni vill ha det.
Lokatten
hon är jätte duktig... vi har träffats för fika för 2,5 timmar och diskuterats allt om oss och om hur vi vill har allt... hon är en (actress) på tur väldigt mycket så sjungar bra och läsar bra ...priset är ok för oss.