• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • tree

Daia Gräddnos
    vi har berätat datum till alla också... men så många vill komma som vi kan inte inbjuder!... så vi vill 'put them out of their misery' så snart som möligt... ock lika du sa, kan de boka resor och allt.. vi skulle inte tänkte att boka en resa innan vi hade fått en inbjudningkort...

new zealand or south afirca låter fint!... vi tror att kanska vi har hittat vår smekmånad... belle marge plage på mauritius...

vi ska jobba lite för att vara kvar men våra inbjudningskort den här helgen också... ock förhoppningsvis tar kontakt med fotograf som skulle har ringt till oss, men det har han inte!

• Rora

Hej alla 18/8-07 brudar!
    Vi har tänkt att ha vigsel i Ekotemplet i Hagaparken vid 15-tiden (ungefär) inte helt spikat än. Hoppas det inte krockar med nån!

• Mrs. D

Hej,
    Vi har också valt detta datum som vår bröllopsdag :) Kan inte säga vart än tyvärr då det fortfarande är hemligt. Vi har berättat för mor, far och syskonfamlijer, men dessa är de ända.

Vi har hunnit med att boka: mat, lokal, fotograf & kyrka-präst. Försöker hitta en frisör just nu. Är lite svårt när vi skall vara på annan ort... Lovar att uppdatera när jag vi har gjort något mer.

Appropå inbjudan, vi har tänkte skicka våra i början på Mars så att gästerna hinner ta med detta i deras planierng under sommaren. Då de flesta blir tvugna att ~40 mil kanske de vill ha en extra dag på sig.

• Daia Gräddnos

Välkomna ni nya! Hur många är vi nu?

• Salomeh

Hej alla glada, vi kanske inte kan gifta oss den 18:e :( har en bokning på ett ställe men när vi var på bröllopsmöte så kom det fram massor med annat som bara tickade iväg...åkte förbi Tornvillan och där såg det MYCKET bättre ut för samma pris, men de har inte ledigt den 18e :( så vi kanske måste flytta på vårt datum. Känns lite tråkigt eftersom den 18e är våran dag!

• Daia Gräddnos

Salomeh

Blev det dyrare enn ni hade tänkt på det ursprungliga stället? Kolla upp om det är bättre/billigare på det andra först, innan ni bokar om...

• Salomeh

De skulle t.ex ha ett pris för uthyrning, ett för mat, ett för blommor, caffe, tårta, plock av tomglas och massor mer....men Tornvillan har ett pris per person som inkluderar allt + välkomsdrink och dryck/vin till maten. Fick mycket bättre och flexiblare intryck av de.

Är det ngn här som har Tornvillan den 18e?

• Daia Gräddnos

Salomeh
    Ring dit!!!:) Boka!!!

• Salomeh

Daia Gräddnos :
    Var det ni som hade den bokningen??? Ringde och han sa att han måste kolla upp en grej och återkommer.... men det var innan jag såg ditt inlägg.... FAN VAD GLAD JAG BLIR OM VI FÅR DEN :D

• Daia Gräddnos

Salomeh
    Vi nej?! Vi gifter oss ju på västküsten. Jag tyckte bara att du skulle snabba på när du fann et bättre alternativ! Hoppas ni får den lokalen ni vill ha!

Svar på tråden 18 august i 2007?