18 august i 2007?
hej Salomeh!
oh dear! när och var ska du gifter sig?
hej Salomeh!
oh dear! när och var ska du gifter sig?
det är en romantiskt ide!
oi! 18 nyt meddelande!
Salomeh
vi ska gifta oss borligt också (som månge i den här tråd!) men det är viktigt at boka festlokal så snart som möjligt, i stockholms område iaf!
mary 81 & Daia Gräddnos
skidresor... mmm.. kanske ni borde disskutera det med era m2b! vi brukar åka till frankrike (sedan vi träffades dit faktist) men det är svårt att har både ski resor och brollopsresor... så vi har bestämt att har a lång helg i svierge i stället... kanse det är en bra ide for er?
Hey mary81! jag tror att det är så coolt att vi snacka med varandra på våra speciala dager som är det samma dag!
vi har bokad festlokan (som är samma ställe for vigsel), vigselföräterar, bröllopsbil, fotographers (2 vänner), och musiker för vigsel (en vän också) och nu söker jag på klänninger för mig och mina tva tärna... vi ska prova några idag och imorgon, så hålla tummarna för oss!
Hej Mary81!
jag Hålla med Lokatten. det kunda vara lite för stressigt att ta bilder efter vigsel medan gäster vänter eller nåt. Vi planerar för bilder innan vigsel och innan gästerna kommer. Min m2b's bror och min vän ska ta fotos.
Mary81
Jag såg du hade frågade någonting annat också... vi har bokad en Rolls Royce faktiskt! det var så fint.
Det var en perfekt helg med mina tärna. vi provade så månger klänningar och den sista ställ hittade vi den perfeckt klänning. det var precis som jag hade 'imagined' och det såg så bra ut på båda tärnar!
Jag också hittade en dröm klänning på fredag! Det är en Bonny klänning. www.thebridalshop.com/bonny/613.htm min mama sa att jag kan beställa det nu (mina föräldrars ska betala som bröllopsgåva). Det kände så bra att har det bestämt. men, nu min papa vill tita runt och söka för bättre pris i usa (de bor dit). Nu det känns, tungt på axlar igen (kan man säga så på svenska?) boo hoo...
hur gå det för dig just nu?
lycka till med hitta din klänning.
det är svårt med min klänning. jag har provat i princessa i södertälje och jag kände som en princess! det var helt perfekt. men som du sa, hur bästella jag via nätet? jag vet inte alla detäjler och sådant som man kan ofta välja ifrån... och jag vill prova klänningen igen innan jag beställer som känns konstigt att åka dit igen och inte beställa... jag har varit dit 2 gånger... och efter tull/moms det spara inte så mycket penger... men sedan är det min papas penger måste jag gör som han vill...
tack! när jag provade klänningen tyckte jag att baksidan sag en lite konstigt ut men det var vad jag gillade bäst!
tack flickor! har du bestämt klänniner?
Jag kommer ihåg nu att du sa det... jag precis tittade igen... very nice!