18 august i 2007?
det var inte så lite att jag inte kunda zip it up... det var ok, och det var comfortable bara inte helt perfekt i storlek just nu.
det var inte så lite att jag inte kunda zip it up... det var ok, och det var comfortable bara inte helt perfekt i storlek just nu.
wow! spännande! jag har inte tänkt så mycket om blömmorna, men det ät klart att de skulle vara red roses!
jag vill inte att min m2b ska titta på min klänning innan den stor dag! men vi också bor i en tvåa så han ska ser var det hänger. men... jag tror inte att han skulle oppna påse för att titta... jag tror att han kan vänta!
om du vill se en bild av mig på klänning kan du skicker en mail till brud1808@yahoo.se det var inte hög qvalitet för att det var tågit men telefonkamera!... men iaf kan man ser hur det ser ut... och tiara och slöjan och halsbanden som jag har köpt också! jag ska hämta klänningen på söndag så det är så spännande... och min m2b ska köra mig till södertälje så det är ganska roligt!
vi har organaserade ganska mycket som du Daia G!
det känns så bar att har nästan allt under kontrol. nu har jag köpt klänningen och alla extra sakar utom skor, vi har bokad vigselförättare, fest lokal (när vi ska gifta oss också), bröllops bil, bröllopssviten, vänner som ska ta foto och spela tvärflute under vigsel, och hoppas ska vi boka en band under den här helgen också!... nu kan vi föreställa oss hur allt ska kommer bli på bröllopsdagen!
fest lokal (när vi ska gifta oss också) borde säger fest lokal (VAR vi ska gifta oss också!
så kul! bara 9 månader!
Vi har varit ihop för snart 5 år men min m2n friade med ringen, champage och down on one knee på 26/08 i somras! vi hade alltid sadt att det vore kul att gifta oss inom 1 år efter forlovning så vi väntat till det var tid!
det var så romantic!
vi hade haft en upptagen månad innan och det var bara den helgen att vi hade ihop för 'quality time' så vi gick ut för en picnic innan vi bokad in till Yasuragi spa hotel i hassludden. jag hade en kykling och bröd i min mun när m2s sa, today will be a day we will probably celebrate in the future!.... och jag frus (frozze!)... oh shit itäs going to happen!... då, han tåg ut en lite låde (box?) med den mäst perfekt ringen och went on one knee... och friade! jag var så glad och ge honom en stor kram och glömt att svar... så, jag skrekade YES OF COURSE! sen han liggade (put) ringen på min finger!.. han hade haft det engraved med hans namn och datum så det hade allt varit planerad för några vecka sen! det var det mäst perfekt stund i mitt liv! så romantiskt!
mpnga order där som jag inte kunda komma ihåg... förlåt!
mary 81!
så fint, under stjärnorna! gråta du? (cry?)
självklart! jag kollar nu!
jag kan inte hitta bilder. jag har de på dator på jobbet men jag jobbar hemma idag! jag ska sticker de imorgon!