18 august i 2007?
Zandra
Roligt med "två bröllop".
Nu skall jag börja titta på saker som inte har nån hast, men som jag kanske kann hitta billigt Sverige - så om vi åker en tur så vet jag vart jag hittar (elskar att spara pengar!!!)
Zandra
Roligt med "två bröllop".
Nu skall jag börja titta på saker som inte har nån hast, men som jag kanske kann hitta billigt Sverige - så om vi åker en tur så vet jag vart jag hittar (elskar att spara pengar!!!)
Hej Mello, välkommen!
Var bor du nu? För mig som inte är svensk, vart är Helgesta/Rockelstad?
Känner presis som du att nu kann man slappna av lite, eftersom dom viktigaste posterna är i box.
Låter bra med vin-planen Mello, för os blir det nog Tysklandstur. Jag har som jag har sagt bokad lokal (med övernatting), vigselförrettare (med båt), fotograf och köpt klänning - alt via nätet, sen åkt och tittat (lokalen och klänningen), men det vi inte har sett (t.ex. båten) vet vi ju inget om... Lite närvöst.
Mello, det med förventninger tror jag är jetteviktigt, inte ha alldeles för höga, kanske svårt när man har planerad länge och funderat mycket, men det är då man blir besviken... Med färgen på blommorna som inte är exact så och så...
Nei, inte för mycket "onödig" planering. Men åt andra sidan planerar jeg gärna saker nu så jag släpper tänka på det på min bröllopsdag!
Har just fått reda på at våran billiga fotograf inte är fotografutbildad, och jobbar också med annat bredvid, kanske därför jag har fått et sånt bra pris? Hjälp mig tjeier, sei at det inte är nån fara och att bilderna blir bra endå!!!
Salomeh
Tack!!!
Vad gör du vaken på denna tid av dygnet? Jag är på jobb, här är det lugnt og stilla...
Grattis Salomeh!
Titta - det löser sig! Nu har ni fixat det viktigaste! Nu är det bara det roliga kvar...
Detta vill ni inte tro (börjar jag bli galen eller?) men idag har min blivande mann köpt servetter till bröllopet, nån som känner sig stressad eller? Jag håller på att skratta ihjäl mig! Tidligt, nej vaddå???
Jennyidubai
Vi har helt enkelt bokad et vandrarhem. Visst vore det roligt med et slott, men... På detta sett får vi en helg til sammans med alla gäster (som åker så lååångt), med både övernatting og festlokal (och kök til cateringen) på samma ställe, det fins även bastu og är inte långt från kaien (skal ha vigsel på båt). Och vi kan servera egen mat, dryck og festa hur länge som hälst på natten.
Terri
Kul att höra från dig igen! Jag köpte ju klänningen begangad efter å ha provat en presis likadan i en affär. Så jag visste ju hur den så ut. Men visst var det lite närvöst, og det är det fortfarande - den måste nemligen sys ut lite, och det skall "svärmor" göra - vad om det inte går? Har lite ångest, det är storlek 34 (!!!) och jag är inte extrem-smal...