Sörmlandsbrudar
Hej!
Jag bor själv i Södertäljetrakten, och tycker att det vore roligt med lite aktivt erfarenhetsutbyte (ev. träff) mellan oss som bor från Södertälje och söderut i Södermanland.
Är det någon som är intresserad?
/Ella
Hej!
Jag bor själv i Södertäljetrakten, och tycker att det vore roligt med lite aktivt erfarenhetsutbyte (ev. träff) mellan oss som bor från Södertälje och söderut i Södermanland.
Är det någon som är intresserad?
/Ella
Hur går det för er Sörmlandsbrudar??? :)
Här går det prima bra! Har köpt min brudklänning nu! Finns i senaste "Allt om bröllop" på sid. 41... Sen har jag bokat frisör, sminkös, nagelförlängning och ansiktsbehandling. Så nu känns det som om vi är en bit på väg. :) Nu har vi också skickat en förfrågan till en "gammal" granne till oss som är singer-song writer om hon skulle kunna tänka sig att sjunga i kyrkan och litegranna efteråt innan middagen. *håller tummen*
Vet ni att Princessa i S-tälje har lite rea just nu?! Vecka 52 tror jag att de hade 20 % på ALLT! Nu missade jag såklart skorean, det var 50 %... Men men, sånt är livet! Men jag ska iaf upp och kolla skor, tiara och smycken där tror jag, kostar ju inget all kika lite iaf! :)
Nä, nu ska jag försöka sova lite, inte så lätt när det känns som att 1000 saker snurrar i huvudet... *skrattar*
Skriv och berätta hur det går för er!
Kram!
Jag bor också i Södertälje. Vi ska gifta oss i Överjärna Kyrka den 28/6.
Vad kul att vi ska gifta oss samma datum! :) Kanske vill du hänga med på träffen den 11:e januari på Tratten?? Vore kul! Klockan 9, det står lite mer om det längre upp i tråden.
Kram!
Tyvärr, jag kan inte den 11. Då är vi på Kanarieöarna....
Det hade annars varit jättetrevligt!
Hoppas ni får det roligt !
Vad tråkigt! Inte att ni ska till Kanarieöarna ;), men att du då inte kan komma till Tratten. Men vi får helt enkelt ta och ha några fler träffar, så att du kan vara med också! :)
När åker ni till K-öarna?
Kram!
Hejsan Sörmlands brudar!!
Jag ska OXSÅ gifta mej i Trosalandskyrka i aug 03, & vi ska ha fetsen på Trostorp, Va skoj !!!vI ska bla åka 1800-tals vagn med häst dit.
Jag & min blivande bor så att vi nästan ser kyrkan i Vagnhärad.
Vi kanske kan ge varann tips om allt från möblering till annat eller vad säger ni???
jag tycker det skulle vara JÄTTE SKOJ!!!
Har ni lust???
Hör av er
Hohooo! :)
Kanske vet man vem du är då? När man bor i Trosa/Vhd brukar man ju nästan alltid ha ett hum om vilka de flesta är.. Det är ju liksom inte såååå stort... :)
Det låter bra det där med att tipsa varann om ex möblering! Har funderat på bästa placeringen av alla, vi blir ca 70 pers. Hur många blir ni?
Kram!
Vi åker till Fuerteventura den 9/1 och kommer hem den 16/1. Det ska bli jätteskönt! Första gången vi flyger med vår dotter, som då är 9 månader. Spännande !!!
Oj här var det en tråd man totalt missat. Det var väldans många sörmlandsbrudar! Kom ni fram till 11/1 kl. 9 (eller var det 10? ) på Tratten eller babblar ni bara än så länge??
*kram*
Hej Jessica
Vi bor på Midsommarvägen om du vet var det är & känner någon där, du kan ev känna min sambo som har bott här sedan barns ben.
Ja jag tyckte att det kanske lät bra med att tipsa varann ang Trostorp & Kanske även Trosalandskyrka för de som ska va där.
Vi blir ca 80 pers.
Ev Kanske vi Trosa brudar kasnke kan träffas som ska va där....bara en ide..förstås...eller kasnke ha en mail kejda eller något sådant....jag behöver alla tips jag kan få , hur e det med er ??!!!
Ha det gott mina kanske blivande vänner
/Blivnade brud 2003