• Ella

Sörmlandsbrudar

Hej!

Jag bor själv i Södertäljetrakten, och tycker att det vore roligt med lite aktivt erfarenhetsutbyte (ev. träff) mellan oss som bor från Södertälje och söderut i Södermanland.

Är det någon som är intresserad?

/Ella

• Svar på tråden Sörmlandsbrudar
  • Jessica 28/6 -03

Vackra Maj!

Jo vi har prel. bokat 11 januari på Tratten, klockn 9, så äter vi lite frulle och myser. :)

Blivande brud 2003!

Jo, Midsommarvägen vet jag var det ligger, har bott på Albanoplan tidigare, och det är ju väldigt nära! :) Nu är jag jättenyfiken på vem du är!! *skrattar*

Min mail är: jessica.bark@telia.com

Kram!

• Jessica 28/6 -03

Hej hopp alla Sörmlandsbrudar!

God fortsättning på er alla, hoppas att ni har haft en underbar jul och nyår. :)

Tänkte bara kolla detta med Tratten på lördag, om vi kan spika det?! Jag kan iaf, inga problem, har förvarnat blivande mannen om att jag lämnar honom och lilla Råttmysen (sonen alltså) ensamma den dagen.

Ha det gott!

Kram!

• Ella

Hej på er, och Gott Nytt År!

Har inte varit inne här på ett tag, så det var verkligen roligt att se vilken lång tråd det blivit! :)

Jag kan också nu på lördag, så jag föreslår att vi spikar det datumet och tiden till att börja med.

Ha det gött, så ses vi på lördag! :)

Kram,

Ella

• Catty

Hihi! Maste bara skriva en rad for jag blev sa glad nar jag sag en trad om Sormlandsbrudar! Nagon san fanns inte forra aret (2002 alltsa) nar vi gifte oss i Dunckers K:a i Stjarnhov. Har sjalv bott i bade Trosa och Vhd sa jag satt och smalog lite nar jag horde Midsommarvagen och Albanoplan...Sitter i Holland sjalv numera namligen.
    Hoppas ni far en kul traff och lycka till med brollopsbestyren!

• Ella

Då var det snart dags för bröllopsträffen i Södertälje! :)

Vi ses alltså på Café Tratten kl. 9 på lördag morgon för en god frukost. Jag sätter mig vid ett bord på övervåningen, och på bordet ligger en Amelia Brudtidning, som ett kännetecken.

Vi ses! :)

/Ella

• Jessica 28/6 -03

KUL!! Ser verkligen fram emot träffen! Bara det att jag har en tendens att bli lite "blyg/tyst" till en början... Det är alltid lättare att "knappla loss" på nätet, men det är värre IRL. Men det ska nog gå bra! :)

Kram!

• Vackra Maj

Hur gick träffen? Jag kom ju inte men jag misstänker att ni överlevde ändå. Blev ni många?
    Ella
    Hur gick det hos Schulte?

• Ella

Haj!

Det blev en mycket trevlig brudträff på Tratten, fast att vi bara blev 2 st. till slut. Vi diskuterade det mesta man kan tänka sig i bröllopsväg, och kom även inte på en del annat! Ni missade något helt klart, MEN det kommer fler tillfällen i vår.....för eftersom vi båda tyckte att det var trevligt så bestämde vi att vi skulle göra om det!! :)

/Ella

• Jessica 28/6 -03

Ja, det var verkligen jättetrevligt! Och vi måste definitivt göra om det! Och hoppas att det kan komma några stycken till då. :)
    Förlåt Ella om jag babblade som en besatt... *skrattar* men det kändes väldigt lätt och avslappnat att prata med dig. KUL! :)Tack för alla goda råd!

Kram!

• Blivande Brud 2003

Hej hopp Jessica!

Jag försöker nå dej men din hotmail är full & mitt mail med de handgjorda tiarorna jag gör stutsar bara tillbax till mej, men töm mailen & hör av dej så sänder jag dem igen.

jag & Patrik ska kolla vilket datum vi kan ta en fika, kolla nu oxså

kram
    A

• Ella

Hej Jessica!

Nej, du babblade verkligen inte på för mycket! Tvärtom, det flöt helt enkelt på naturligt bara! :) Det var som sagt verkligen trevligt, så det ska bli kul att göra om det!! :)

Kram!

Marie

Svar på tråden Sörmlandsbrudar