När märker man av att man är...GRAVID???
Hej hej Lapinette!!!!!
*vinkar tillbaks från Manhattan*
Hej hej Lapinette!!!!!
*vinkar tillbaks från Manhattan*
Wow!
Nu har jag också kollat nya sidan!!!
Kul att se dig A.M!!!!!!!! :)
Ja, som sagt min egen nuna är också från i somras men tyvärr var jag inte direkt någon pepparkaka då heller.
Jag tycker också det låter bra att det är muggles som får sköta vår sida! :)
Och Snartis!
Hääääärligt med kaffet!! Jag menar alltså att du kan drick det nu utan att känna några som helst besvär! Jippie! :)
Och tack för berömmet för rimmet
*lite generad, men glad*
Det är bara att använda på för er som plussat! Om ni känner för det. Men visst, kan ju vara svårt att läsa upp så folki utanför tråden fattar ;) :D
Kanske får ni skicka med ett "lexikon"!!
Cicci,
jag skrev ju igår med, och nu har du ju lämnat tråden. Men eftersom du kasnke kikar in häränåd innan jul så säger jag oigen:
GOOOOOOD JUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!
Du måste sedan berätta hur familjen reagerar på "bästa klappen"!!! :)
och ja, tjejer! Det är ju helt knasigt att vi redan närmar oss 7000 inlägg!!!!!!!
Min man sa igår att alla sådana här forum som han varit inne på för att diskutera saker har som mest kommit upp i runt ett par hundra inlägg!!! Hm, men det är klart. Han är mest inne på forum som diskuterar tekniska prylar, eller filmer eller så. Kanske har de inte alls lika mycket att säga som vi! Vi har ny "nya" symptom varje dag!!!!!! :) :D :D :D
Oj, nu inser jag att jag är själv ute på tråden igen.
Det brukar alltid bli så såhär dags. Runt 11-12 fär och runt 17-18 svensk tid. Hm. Alla är väl på väg från jobbet då gissar jag. Eller gör sista aktiva jobbracet innan de drar hem?
Jaja, jag kollar in senare och ser om någon tittar förbi då. Page brukar vara en nattuggla så kanske hon kikar in senare?
Blev pirogerna bra förresten Page? :)
Äsch Page, huvudsaken är väl att priogerna var goda!!!! :)
Utseendet är inte allt vet du! ;)
Själv skulle jag göra såndär fin kristyr på pepparkakorna i helgen. Skulle ha med mig till jobbets holiday party, så jag ville de skulle vara lite fina. Men pyttsan!! De blev rätt lusitga för först var kristyren för hård, sedan spädde jag den och då blev den för lös. Så en del av mina gubbar såg verkligen iten helt friska ut!!!! :D
Men vadå, de var goda!
koko,
kanon med den rrrrrättttadde *finsk brytning* listan!!!!
Varför finsk brytning förresten?
Tänker du på Mumindalen eller vad????????
*kliar mig i huvudet och ser undrande ut*
Och du Page!
Kul med granen! Vår är också jättliten och rätt knubbig. Jag tycker den är supersöt!
Förresten det där med pigmentering är ju något man önskar att ens barn kommer få. Inte för att de måste se bruna ut eller så (för det lär de väl inte göra) men min man har sämsta möjliga pigment vilket gör att han knappt kan vistas i solen alls utan att bränna sig. Och det vill man ju inte ska hända ens barn! Själv har jag i stort sett aldrig bränt mig av solen (någongång kanske på typ smalbenen) så jag är heller inte så bra på att påminna min man att han ska skydda sig med solskyddfaktor, kläder etc. Dålig fru man är! Men om vi nu någonsin lyckas få till det så hoppas jag fakttiskt att ens barn ska få ärva mitt pigment inte hans. I övrigt kan det ärva det mesta av honom, men just pigmentet är verkligen ingen hit.