Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Men visst, man kan ju bli tooookig!!! Man vill ju inget annat än att det ska bli nå´t!

Och man tycker man följer alla spelregler men ädnå blir det hela tiden "gå tillbaka till gå, och inkassera inte 2000"!

• sweetstreet

Page kom på några till Säkra kort i jakten på Plusset med stort P.
    Fortsätter helt enkelt din lista:

7. Ha sex med nya personalchefen på firmans blöta julfest. Självklart är ni båda gifta men inte med varandra...

8. Ni har just bokat en resa och betalt dyyyyra pengar som ej går att få tillbaks vid ev avbokning. Och resmålet är ett ställe du defintivt inte kan/vill åka till som vare sig gravid eller nybliven mamma

9. Du har just redan fött barn (ganska nyligen) och har hoppats att ditt ammande ska fungera som preventivmedel, men siner snart att du kommer att ha fött två barn inom loppet av mindre än ett år!

10. Du har just fått drömjobbet

11. Du har just förlorat jobbet...

12. Du har åkt med tjejpolarna till något skönt semesterparadis och strulat lite med en semesterförälskelse. Väl hemma i vintertrötta Sverige inser du att du har plus på stickan.

13. Du och din man har det bara för bra för att vara sant. Planerar barnverkstad och inser att du plussat samma dag som du får reda på att han haft en affär med din bästa vän. I över ett år!

• sweetstreet

Japp Eden!

Här är vi! :)

Och jag håller tummarna för dig att det inte alls är röda tanten som är på intåg utan något mycket roligare!

• sweetstreet

ok Page, din verklighet eller någon annans????

• sweetstreet

Gissar att även mina förslag kasnke är ur någons verkligehet. Men förhoppnigsvis inte så mångas...

• sweetstreet

Vad menar du med lögner Page??

Om hur länge ni försökt eler vad??

Men om din man verkligen har genomgått cellgiftsbehandling och kirurgiskt(?) ingrepp så förstår jag inte varför ni inte kan få hjälp redan nu? Iallafall för att kolla upp om det överhuvudtaget kan fungera för er på "naturlig väg" eller om ni annars behöver lite hjälp på¨traven?

• sweetstreet

Jag tycker det är stongt att ni försöker själva nu. Men tycker verkligen inte att det ska vara några problem för er att få kolla om allt är ok eller ej sedan när ni vill det.

• sweetstreet

Om de tjafsar om det vore de ju helt knasiga!!!!!!

• sweetstreet

Haha!

Annars gillar jag nog din nummer 6 bäst!! Särksilt såhär i juletider.

Och den vet man ju från vems verklighet den är tagen!!! ;) :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Förresten Page, blev din nästa omgång piroger bättre än den första?

Och du, varför måste du göra flera omgångar piroger??
    Är det till många personer, eller gör du alltdi mycket mat som du fryser in sedan för att inte behöva laga mat på ett tag?

*Japp, nyfikenstruten är på*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???