När märker man av att man är...GRAVID???
Jaha, då var man ensam här igen då... Sweet var är du nuförtiden?
Jaha, då var man ensam här igen då... Sweet var är du nuförtiden?
Va vad är det för finger? *supernyfiken*
leta leta leta...
en sådan blå? el en mini-flipper? vilken produktutveckling! superbra att ha på tjänsteresan eller?!
Goooomorron gomorron gomorron (som Weiron i ottan skulle ha sagt)!
Skulle just in här och rapportera om kliande och skavande bröstvårtor (och bröst som känns "svullnare" än vanligt) men så skulle jag bara gå på toa först och är det i ett rött papper jag ser där?! Hmmmmm... Fast finnarna har försvunnit, jag ser ut som förr när jag åt p-piller (i mitt fall betyder det slätare hud). Och på ngt sätt känns det annorlunda. Känner mig äckligt glad - och det brukar jag definitivt inte vara vid mens!
Hade tänkt köpa mitt första gravtest idag och testa imorgon bitti. Men frågan är om det är bortkastade pengar... Får påpeka att pappret var rött och inte brunt...
Kopplingen till finnarna var (om ngn inte förstod det) att de borde varit fler och inte färre nu om jag har mens. Jag får nog testa imorgon iaf, för säkerhets skull.
Moppy: är du kvar? Hur mår du?
Hej på er, har inte hunnit vara här idag pga jobb. Nu lägger jag ner för den här veckan. Har inte blött mer idag så jag köper nog ett test och testar sön el mån om det inte kommer massor av röda ladies på besök...
Nu är det iaf AW på en vinbar som gäller!
Grattis Vickan!!!
Själv har jag testat minus imorse trots större och svullnare bröst, ingen mens (dock en liten miniblödning igår på morgonen och lite brunt imorse), noll finnar, glatt humör och återkommande akuta hungerkänslor...
Jag veeet att jag skulle ha lyssnat på er och inte testat så snart men jag var så övertygad om att ngt var annorlunda. Fast jag är fortfarande glad (!) och inte ett dugg deppig. Har jag blivit galen istället?!
Lapinette: jodå flytningar kan tydligen vara symptom på graviditet (som så mkt annat...)
Jag trodde helt bergsäkert att jag testade för tidigt. Jag kände mig verkligen gravid! Jag har aldrig känt det förut och därför aldrig ens köpt ngt test, har inte varit ngn ide. Så när jag testade negativt trodde jag inte på det, jag tänkte bara jaja hormonet har inte hunnit komma upp i de nivåerna än.
Men igår kom mensen. Guuuuud, vad deppig jag blev. Låg och grät (!) i en timme. Allt kändes meningslöst, tom att vi ska på bröllopsresa. Och så grät jag ännu mer för att jag blev förbannad över att jag tyckte så synd om mig själv. Jag menar hallåå, jag har ju inga problem! Det enda problemet är att jag inte var gravid som jag trodde. Usch, bortskämd jag kände mig... Men jag blev såååååååå besviken, för jag trodde verkligen på det den här gången.
Brösten är dock fortfarande tydligt större än normalt, jag fattar det inte. Kan det vara att det höll på att bli ngt men sedan sket det sig, dvs det var ngt fel på ägget el så?
Läste igår att det endast är 30% (!) av de befruktade äggen som blir riktig graviditet. Är inte så konstigt då att vi inte blir gravida med en gång en del av oss. Det som är konstigt är att en del av er blir det med en gång! (Ja jag erkänner att jag är avundsjuk...)
Hej!!! Har lunchat med Cicci idag och hon hälsar så gott till alla! Gud vilken trevlig tjej! Om alla ni andra i Sthlm är lika trevliga så blir jag ännu mer avundsjuk att ni kan hålla på och träffas och dricka vin!
fruLlan: jag tror du missade din ÄL med stickorna och att den var i fredags. Så slappna av... Du skrev ju själv att det kändes redan då och att du aldrig är sen, i så fall tidig. Du hade det säkert redan i fredags så du har prickat perfekt med sexeriet.
Välkommen tillbaka sweet, jag saknade dig minsanna också
Hallå ellerrrr. Jag har alltså lyckats missa ett plus här?!?! Snart så har plussat? Men fick inte du mens?
fruLlan: igår förstod jag verkligen din tanke (förra månaden var det väl?) att nu lägger jag ner det här, nu börjar jag med p-piller igen för att slippa bli såhär ledsen och besviken. Denna gången var det veerkligen inte roligt. Första 2 ggrna brydde jag mig inte särskilt när mensen kom, jaha, på't igen. 3:e ggn var jag lite besviken men på't igen. 4:e ggn nu var jag heeelt övertygad om att ngt tagit (pga större boobs, flytningar, stickningar i tjejmagen mm) och USCH, vad ledsamt det var igår.
Tänkte höra om du vet ngn bra k-pistaffär, helst på nätet då jag bor i Götet?