Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Moppy: när kör på för 1000 - oseriöst är bara kul!

Men jag tänkte för dem som inte hängt här sedan i juli så är en lista bra... Som Page påpekade - tänk vad mycket vi har lärt oss! (Shit är det redan sedan i juli...)

• mugglesfan

Jag håller med koko! Hur kommer det sig att fullständiga främlingar (el jobbarkompisar för den delen) som man aldrig annars har fysisk kontakt med plötsligt tycker det är ok att gå fram och känna på en gravid kvinnas mage????? Usch, det skulle inte jag gilla... Jag vill välja själv vem jag vill ha fysisk kontakt med...

• mugglesfan

sweet: är du här nu igen?! hur många timmar hann du sova egentligen?! och hur lyckas du dölja för mannen din att du är fullständigt BT-beroende?

Kvällens symptom: jag har haft stickningar och dragningar i höger bröst ikväll. Shit det var faktiskt riktigt obehagligt. Satt och fikade med 2 tjejkompisar och kunde knappt koncentrera mig på vad de sa för att det stundtals gjorde så ont.

• mugglesfan

Välkommen julifrun (och victory också)! Kul med nytt folk! Hur har du kunnat smygläsa så länge utan att ge dig till känna??
    Jag blir alltid så inspirerad att skriva en massa som svar på det de andra skriver - skulle aldrig klara att hålla mig tyst ngn längre stund...

jasså så ÄL-testerna visar bara att ägget mognar men inte att det släpper hade jag ingen aning om... ständigt lär man sig nya grejer.

• mugglesfan

Jag var inne väldigt kort på FL för att se hur forumet där var. En massa BIM-listor och grejer, men det var inte alls lika varm stämning som i den här tråden. Här bryr sig alla om vad som händer och man får äkta sympati när mensen kommer mm. I de där BIM-listorna var det mer en uppräkning på vilka som hade BIM samtidigt.

• mugglesfan

Dagens osymptom (norrländska ): massor av finnar så mensen är nog på G...

Lapinette: vart tog du vägen? Vi var ju cykelkompisar ett tag... Men jag tror vi cyklar i otakt nu.

Vem BIMar i helgen förutom jag?

• mugglesfan

jessie: när inte norrländska symptom utan att ha ord som börjar på o- (osymptom)

• mugglesfan

Frejis: nästa ÄL för min del är runt nyår (20-30/12) men du kanske är tidigare än så?

• mugglesfan

Hallå brudar! Jag har lagt upp de två bilderna på nätet. Det finns anv.namn och lösen för att logga in som jag kan distribuera till mejladresserna. Jag ska bara lägga in en bild på mig också... Får bli imorgon. Vill ngn mer lägga in bilder så tror jag det funkar om man bara är inloggad. Så då kan vi snart få koll på alla
    Jag la inte in din bild Page eftersom du ville vara snyggare på webben
    Vill du skicka en snyggare så är det mugglesfan@hotmail.com

Jag har lite uppblåst och känslig mage (fick öppna översta jeansknappen idag) men det hade jag ju inför förra mensen också...

BIM på söndag tror jag - ngn mer?

• mugglesfan

Page: inte för att jag menar att du inte var snygg men du skrev ju det själv... hoppas du fattar!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???