• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Snart så,
    Ja, men det har något gott med sig!

• Page

Min mor är inte särskilt pryd men hon har aldrig pratat med mig om sex. Inte under tonåren iaf. Hon klämde ur sig en gång att munsår smittar även till andra ställen. Det var allt!

Jag har upptäckt massor saker om min mamma, några hade gärna fått vara hemliga.

• Page

Haha Fru L. Fast lite kul vore det se deras miner! Måste genast hitta på något dramatiskt att ljuga ihop om min barndom! *hmm*

• Page

Så här vid jultider kan jag påstå att jag kom till genom en jungrufödsel! Nej, det är för långsökt. Måste titta på The days of our lives i morgon och sno något roligt material därifrån

• Page

Snart så,
    Jaha, det är så du menar! Jag tänker bara att jag måste få tag på ett jobb igen innan jag blir gravid. Timvik blir man inte fet på!

• Page

Mindre,
    Jag har inte andras e-postadresser så du kan sprida min vackra bild! Bara jag inte hamnar på någon hemsida (pågick några spekulationer om en sådan i går). I så fall vill jag bidra med ett mer representativt kort.

• Page

FruL,
    Japp, lite naket. Bifogade också en undervisningsfilm gällande hur man gör barn på det bästa sättet. Bah, prat om samlagsställningar! Här pratas det inte, här visas allt!

• Page

Kanske en ny sida i framtiden där alla är höggravida? Istället för symptom kan man jämföra krämpor.

• Page

Har något fått kort från Sweetstreet! I så fall vill jag också ha, om jag får.

• Page

Ingen handling?? Jag har en sort käft så jag kan prata och göra annat samtidigt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???