• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Mat ja! Jag älskar aladåber!! I ordets egentliga betydelse. Sånna där gelesaker med kött eller skaldjur. Mmmmmm...gott!

• Page

Jag är så omogen att jag har lust att prova skriva massa fula saker för att kolla vad som går igenom om vad som stoppas. Måste nog läsa igenom reglerna så att jag inte blir bannad härifrån!

• Page

Ojojoj, så många regler. Här begås många brott dagligen! *säger med en sträng röst*

• Page

Stort GRATTIS Mugglesfan! Och tack för redogörelsen!

• Page

Bisolvonkunniga,
    Hur många bisolvon ska man äta om dagen? # som det står på förpackningen?

• Page

Koko,
    Ni har säkert diskuterat detta förut...men hur upptäckte du att du har problem med äggstockarna? Gjorde det ont hela tiden?

• Page

(De röda tonerna kryper alltid fram, även om man färgar lila. Eller så är mitt hår skumt! Det röda höll sig bara borta när jag färgade svart.)

• Page

Aaaah! Jag vet att det är fel tråd men jag måste spy ur mig lite galla. Jag hatar min man just nu. Han drar till Holland i morgon och även om han påstår att han kommer hem på fredag så kan man aldrig vara säker. Har ingen lust att fira jul ensam eller sitta här ensam med äl! Bajs!!!!

Så där...lite lugnare. Vad skönt för er CicciL att P mår och frodas prima!!

• Page

Hehehe *generat* Man skulle kunna tro att det är fullt med gravidhormoner i mig, blev visst lite väl arg. Maken påstår att han kommer hem från Holland på fredagnatt men jag är så himla negativ så jag började tänka på alla möjliga saker som kan hända. Det kan bli snöoväder så att båtarna inte går. Trafiken kan stå helt stilla. Någon julhatare kan ha sprängt Tyskalandbåten, osv.

Det känns bara jobbigt att veta att det är så knappt om tid att ta sig hem om något skulle gå fel. Drama queen som jag är såg jag framför mig hur jag och katten firar jul ihop. Dessutom så kommer den efterlängtade ÄL någon gång mellan den 22:a och den 30:e! Har inte köpt några stickor så det är lika bra att täcka in en lång period.

Måste blanda mig in i tvseriediskussionen; Cityakuten är klart bäst! I alla fall när Sex and the City och Buffy slutat. För den som rynkar på pannan åt Buffy måste jag säga att den serien är fantastiskt kul, och riktigt smart också.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???