• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

(Det måste vara något fel på mitt tagentbord eller så är det den här sidan. Orden bara försvinner trots att jag är säker på att jag har skrivit dem.)

• Page

Det kan ju finnas hemmainseminationsset att köpa på nätet.

• Page

Man kan nog hänga på några gaysidor och få lite fakta om sånt. Jag menar det inte fördomsfullt som det låter...

Försvinnande ord ja. Katten har kanske lite skuld i det också eftersom han alltid är med vid datorn.

• Page

En härlig lördag till dig också Sweetstreet!

• Page

Berner,
    4%?? Va?? Vad var det för piller??

• Page

Jag kan inte ett smack om homeopati men jag kikade i någon bok typ "Homeopati för dummies" och såg att de använde sig av cancerceller eller om det var vävnadsprov från bröstcancer för att göra medicin. Lite skumt faktiskt. Men vem vet, blir jag tillräckligt desperat om några år går jag kanske med på vad som helst. Ha sex ståendes på huvudet kanske? Har ju köpt Bisolvon faktiskt så jag är väl på god väg!

Luciakonsert låter helt ljuvligt Sweet! Glögg med för den delen. Ha det härligt och insup julkänslan!

• Page

Så här några dagar innan mens letar jag efter symptom men hittar inga. Tidigare i dag hade jag nästan övertygat mig själv att illaluktande svettningar måste vara grav.symptom tills jag kom på att jag har bytt deodorant. Tydligen så är den inte bra.

Berner,
    Bisolvon är slemlösande medel och kan hjälpa till att göra slidans sekret tunnare och mer lättgenomtränglig för mannens spermier. Jag tror dock inte att det finns någon forskning om detta.

Appråpå forskning; Vad är det för forskning du håller på med Sweet? Eller är det så specifikt att du riskerar avslöja din identitet om du avslöjar det?

• Page

Så vänder jag mig till morgonskiftet. Har frågat det tidigare men frågar igen ifall ni inte orkar läsa igenom tidigare sidor.

När i cykeln ska man börja med Bisolvon? Och hur mycket ska man äta?

• Page

Ett gigantiskt GRATTIS Snart så och Jessie!!!!!!!!!! Spännande!!

Jag har ringat in dagens datum i kalendern och börjar på nytt att ge mig ut med lampa i jakt på ägglossning!

Snart så,
    Kommer du vara en "tjockis" till bröllopet?

• Page

Härligt!!! Då slipper du leta en konstig brudklänning. Å lillen/an kan vara med när ni gifter er. Helt otroligt att det händer. Det blir så mycket prat här så det känns nästan overkligt när det verkligen blir några barn!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???