När märker man av att man är...GRAVID???
Koko: Det var någon annan som skrev det men jag bor också i en håla. Vill dock gärna vara med i listan så: sörmland, 30 år, sen oktober. Väntar på mitt andra BIM runt lucia.
Koko: Det var någon annan som skrev det men jag bor också i en håla. Vill dock gärna vara med i listan så: sörmland, 30 år, sen oktober. Väntar på mitt andra BIM runt lucia.
Jag tror också att det är superviktigt att få vara ifred ibland! Och bara få vara två. Har man ingen som kan hjälpa till får man väl betala en barnvakt, det är säkert värt det!
Min mamma var ganska ung när hon fick mig men jag tror inte att det blev en sådan otrolig förändring för henne. Vi hade alltid massor med människor på besök och jag var ofta med på fester, under kontrollerade förhållanden så klart. Har faktiskt bara trevliga minnen från det.
jag har bestämt mig att jag inte ska vara så hysterisk med barnet som jag är med...ja, det mesta. Inte jag det med en skurtrasa och gnissla tänder när barnet dunkar med skeden i en alltför dyr mattallrik. Hahaha...troligt? Not!
Jaga barnet med en trasa ska det stå. Borde läsa igen det jag skriver.
Har ni förresten berättar era planer för familjen? Eller väntar ni med att bli gravida först?
Bara det bästa kvar hoppas jag!
Hehehe, när jag var runt 23 skrev jag en lista på hur jag absolut inte vill vara som förälder och en havande kvinna. Har den kvar, så det ska bli roligt att läsa den om det blir något yngel. Tror att jag kanske kan hålla 2 punkter av 20!
Snart så, Sweet: Faen vad duktiga ni är på att vara hemliga! Jag tvingade min man på att svära att han inte skulle berätta för någon men det tog mig ca en vecka innan alla visste det. Det är ju så spännande!
...men jag tror inte att någon inser hur besatt jag har blivit. Köpte Bisolvon i går faktiskt. *rodnar*