• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Luncha på sweetstreet...här sitter man och jobbar över.

Hoppas inte det där illamåendet är ärftligt. Min mamma mådde inte alls dåligt när hon väntade min bror men där blev det desto roligare när han väl kommit. Han gallskrek de första månaderna då han hade kolik. Mamma var beredd att slänga ut honom i en snödriva.

• Lapinette

Jag tycker vi bestämmer att sånt INTE är ärftligt, så det så!! Vi ska ha små barn och lätta, smärtfria förlossningar (snacka om jag sitter här och drömmer just nu)... men önska kan man ju alltid. FAST, först ska vi nog se till att bli gravida.

• Lapinette

Snacka om att välja mellan pest eller kolera....bli enorm eller spy. Fast som du säger så blir man nog hellre stor. Fast min mor kom aldrig så långt att hon kunde äta bort sitt illamående.

• Lapinette

Jag känner igen större skillnad fast då äter jag enligt rekommendation (överdoserar inte). Sen tar jag Bisolvon i flytande form men funderar på att köpa piller då den smakar så äckligt så jag tar den bara till frukost.

• Lapinette

Mindre - jag är en fd träningsnarkoman som numera bara tränar 3 ggr i veckan och däribland spinning. Själv är jag inte mycket för julmusik och vill att ett spinningpass mer ska vara meditativt. Alltså inget trams, inte en massa snack utan nu kör vi och musiken ska pulsera. M a o julmusik kan var ok men då bara typ ett pass och då veckan innan jul.

Som sagt, detta är helt och hållet min tråkiga åsikt. Andra tycker kanske att det är jätteskoj!

• Lapinette

Vänner-fan, supertrevlig läsning. Så tekniken som även min gynläkare förespråkar verkar vara en vinnare. Varannan dag med start dag 11 (jag har ÄL på dag 15). Denna gång provar vi med dag 11, 13 och 15. Lite rosenrot och bisolvon och så får vi se.

Annars så skulle det vara suveränt att göra en Sydafrika bebis i februari nu när jag har bokat in oss på en vingård!!! Vill ju åka runt och prova viner och må toppen av all god mat. Snacka om man är kluven.

• Lapinette

Har nästan hela bunten BIM i dagarna?

• Lapinette

Och ni är lika aktiva som vanligt!!! Själv har jag varit och gluttat i köket och sett att chefen har köpt in glögg med rom och pepparkakor. Ser fram emot fikat idag!

• Lapinette

Jag jobbar som en idiot och är superstressad...m a o denna gång (har min ÄL i veckan) kommer det definitivt inte att lyckas trots Bisolvon och Rosenrot. Går in här emellanåt men har inte sett några glada utrop. Är det ingen som har fått till det sen Cissi?

• Lapinette

_koko_ du kan skriva juni 06 på mig. Låter himla deprimerande men det var i början på juni jag slutade med mina piller.

Lycka till alla ni som har BIM nu!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???