När märker man av att man är...GRAVID???
Jaa vad kul! Jag kan svara på frågor om sex och lust, CicciL om kost och piller som ökar fertiliteten, FruL om hur man håller humöret uppe osv. Hi, hi!! :D
Jaa vad kul! Jag kan svara på frågor om sex och lust, CicciL om kost och piller som ökar fertiliteten, FruL om hur man håller humöret uppe osv. Hi, hi!! :D
...och viktualia alias 'smygläsaren' kan inflika med lite bra faktalänkar då och då!
TomKat, vissa killar har ju pigga rackare och då funkar säkert varannan TIMME alternativet. Men risken är att det blir för tunt och 'innehållslöst' om du förstår vad jag menar. Men jag tror att alla i denna tråd har olika teorier om vad som funkar eller ej.
Lapinette: STOR kram till dig!!
Jag vet hur du menar. Ibland tänker jag att detta är bara början på allt oroande som hör i hop med barn. Först oroar man sig för om man kan bli med barn, sedan när man blir det oroar man sig för att man ska få missfall, när man väl fått barnet kommer man ju oroa sig hela livet för att det ska hända barnet något.
Det är ju bra mycket enklare att bara vara vi två, jag och maken, och leva livet som vi vill.
Kanske skiter jag i att skaffa barn!! (ehh... NOT!)
jag gillar också sängen. det är bekvämast ;) (*har blivit kärring*)
Grattis A.M!!! Vi anade att det var på G eftersom du varit borta från tråden. Så kul!
A.M: När du får tid och ork måste du berätta om förlossningen. Vi vill veta ALLA detaljer, inga sköna omskrivningar eller gulli-gull. Vi klarar sanningen! ;)
Är hemma nu och uttrååååkad. Surfar runt på Familjeliv men blir bara stressad som alltid. Hur många av er andra hänger där?
själv hoppas jag på myten att man kan bli gravid snabbt igen efter missfall. typ att kroppen är mer mottaglig.
vet inte vad som hände med min känsla att vi skulle vänta lite. plötsligt är jag inne i ÄL-jagandet igen.... :)
Good morning girls!
Bra FruL - skrik ut vår frustration! Jag hatar också frögurkor (oops!). Hörde om en tjej igår som glömt ett p-piller (ETT p-piller) och blivit gravid. Ehhh...hur sjukt är det. Snacka om att vara fertil.
Ja ja jag är övertygad om att vi kommer bli superföräldrar när vi väl blir det. Och vi kommer säkert skratta gott år vår desperation när vi väl sitter där med nerspydda tröjor och längtar tillbaks till vårt fria ungdomsliv...