Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Oahahahah fast det var ingen dum idee Cicci "säger snartis som har NOLL koll på barnvagnar"

Jag är helt öppen för förslag på lördag, ska vi pröva Scandic Hotell Anglais?? Har de buffe Cicci?

• Snart så....

Låter ju jättebra, ska vi inte ta det?

• Snart så....

Muggles, så hade jag med brösten, sov med bh i några veckor. Just det du skriver om att ändra läge gör ASONT. När jag gick upp ur sängen fick jag hålla i brösten trots BH.
    Nu tack och lov har det gett med sig och jag kan oftast sova på mage igen...

Ahhhh...ska du redan lämna blodprov för Kubb??

• Snart så....

Kanon Cicci :) Dig är det ordning på

• Snart så....

Muggles, jag hade ont i flera veckor men det som är possitivt är ju att brösten har blivit en storlek större & mkt fastare :D

Aha då förstår jag. Jag ska göra nupp/kubb i början av feb och kommer lämna blodprov samtidigt så får man besked dagen efter.

• Snart så....

Jag sover fortfarande med en kudde mellan brösten när jag sover på sidan, har blivit en vana efter ont-attacken.

• Snart så....

Muggles, jag ska ut på BH jakt snart, mina C-kupor sprängs och "väller" över. Hatar när det blir en kant mitt på bröstet i profil *grrr*
    Fast klagar inte, kul att se hur kroppen förändras...

Ja humörsvängningarna är inte att leka med. Har köpt en gravidbok som beskriver mkt vad som händer för mamman vecka för vecka, både kroppsligt + mentalt. Så kan lugna dig att från V9-V11 så stod det just det du skrev tidigare om humöret. i V10 står det att brösten borde blivit 1 storlek större hahaha sååå allt har stämt i jättebra fram till nu..

• Snart så....

Hur ser fressten din mage ut? någon skillnad?

Förlåt om det blir mkt gravidprat nu

• Snart så....

men vi kan väl chansa på att gå dit tjejer? eller ska vi ta något däe vi vet att vi får bord??

• Snart så....

Kokos, Morning har ju inte brunch på lördagar så kanske bra att ha alt 2 klart?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???