När märker man av att man är...GRAVID???
Bara kunna gå ut på en altan på morgonen eller grilla på kvällen är värt mkt.
För mig är det bara bra om det inte är en enorm gräsmatta som ska skötas...
Bara kunna gå ut på en altan på morgonen eller grilla på kvällen är värt mkt.
För mig är det bara bra om det inte är en enorm gräsmatta som ska skötas...
Gräsmatta, träd, häckar mm har vi nog av att sköta på landstället.
Om jag inte hade det skulle det noga vara annorlunda.
Hallå tjejer,
ÄNTLIGEN får jag tid att gå in här. Har suttit i utbildning hela dagen *suck*
Tyvärr är man så jäkla svinbra att jag mest satt och pillade mig i naveln :D :D
hahahah näää men jag är är en fena på datorer så allt går mkt snabbare för mig...
Ohhhh så jag missade oxå att vår tråd på tv
Någon som har koll på när reprisen är??
Annars var jag till läkaren imorse och stämde av lite och fick med mig massa papper som ska med till sös nästa vecka.
Hon tyckte man kunde gå till kiro om man har problem från revbenen och uppåt, så ska boka in tid för nacken+min CP kota.
Mindre, ohhhh låter ju jätte PLUSSITIVT!! :) :)
Frullan, hmmm jaaaa vad ska jag säga om vikten själv har jag gått upp MASSOR
Det är som att välja på pest eller kolera och då väljer jag helt klart att gå upp i vikt framför illamående.
Nu har det lagt sig så nu kanske man börjar gå ner i vikt igen?? det är väl bara vänta att se men behöver inte äta lika ofta nu.
Happ så sitter man och pratar för sig själv
Ska bege mig hemåt nu...
Kram på er alla
PS håller tummarna stenhårt för dig Mindre
Möööörning i kylan,
Vad har hänt med Sweet och Page?? Jobbade ni hårt igår natt eller?
Så tomt på inlägg har det nog aldrig varit efter nattskiftet...
Frullan, jag tror faktiskt att det är helt normalt att förlora sexlusten i början av graviditeten. Man mår ju inte helt bra och hormonerna lever rövare.
Vi hade inte sex på länge pga illamående, ont i magen, blödningar då känner man sig inte så fräsh....
Mindre, hur har det gått?? åhhh vill så gärna att du får ett pluss.
Frullan, jag har helt glömt fråga, har du slutat röka nu?
Jättebra frullan att du slutat röka!!
Förstår dig helt ang röklukten, jag klarar inte heller av det.
Vem stod och mådde pest på nyår pga röken från smällarna/cigarrerna??? Såg inte mkt av fyrverkerierna måste jag säga
Tror helt klart att det är nån inbyggd mekanism i kroppen som säger nej till alkohol. Din kropp måste få sig en hälsoshock nu :D inga cigaretter/alkohol, kanske därför matcravingen?
Låter som ni haft samma diskussion som vi, inte så kul att gå upp så mkt i början av graviditeten hmmmm...
Mindre, hmmm har du knaprat tabletter (RR, bisolvon mm) denna omg? Tänkte om det kan vara detta som gör att du kanske får mens tidigare? Cicci fick ju ÄL tidigare.
Vill INTE att det ska vara så utan att det är en nidis och sen ett STORT PLUSS!!!
Hur länge ska man egentligen oroa sig för missfall? är i v11 nu så frågan är om man kan sluta oroa sig efter V12?