• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

hey
    vilka ska testa i dagarna? Jag vill läsa om fler rafflande tester direkt från toaletten!!

• nenne78

jaaaa CicciL!
    Det måste vara skönt att ändå vara som vanligt? Ropa inte hej förrän... du blir grön i ansiktet. Fast kasnke mår som lila

• nenne78

fast det BEHÖVER inte bli så!

• nenne78

ouuuuufffffff
    *kastas handlöst ur stolen*

• nenne78

för att du är koko

*fnissar illmarigt*

JAG fattar i alla fall.

• nenne78

om nu någon hade trott något annat...

• nenne78

heloou sunshine girls! OMG det är så ljuuust här inne!

HA! Jag fick stock imorse! Det ni!

Frullan - FGS jag kallar inte muffen för hålan så det är ingen risk att jag förväxlar vad ni sysslar med. Men man blir ju orolig eftersom du försöker bortförklara dig hela tiden.

• nenne78

kul victoria 80! Grattis!!!

har haft lite ont i äggisarna, undrar om det är ÄL redan nu?? Hoppas det, för helgen började bra

Tycker tiden rusar iväg, men det är ändå så himla lång väntan mellan mens-ÄL-BIM, hur går det ihop???

Fast nu börjar jag bli irriterad på min man för han ska hela tiden kika vad jag skriver (nämen titta nu slutade han - puss )

koko - HAR DU TESTAT???

• nenne78

helloouuuu ladies!
    Rappport mitt i ÄL-tider:

fredag: NAJS!
    lördag: YEIII!
    söndag: wooohoooooOO!OO!O!OO!O!!!

Måndag: zzzzz

Jag har inte hittat aladåben ännu, kanske den ännu är i tillverkningsfasen (jag tror jag har ÄL imorgon) så den bloffar nog ut sen. Hoppas jag. Förra cykeln gjorde den inte det Hoppas att det var DÄRFÖR som det inte blev någe +.

Håller tummarna för dig Lapinette!!!!

• nenne78

aaah så ni är helt sålda på Bisolvon nu. Vad blir nästa partydrog? Bafusin???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???