• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

håller tummarna för moppy!!

Gissa vem som griljerade en skinka igår och åt på mackan... aaaaaaaaahhhhhh meeeeraaaaaa FruLlan, nej det var inte makens utan en glad gris från Gävleborg med tryne och klövar.

• nenne78

fattar inte att de kan göra så fel! Förstår de inte hur det ställer tilld et för oss??? Hoppas att du får ett postitivt svar MOppy!!!! *kramar alla fingrar i en konstig vinkel*

• nenne78

god morgon sunshine!
    Tråkigt Swee och Snart så.... Förstår att det msåte kännas deppigt! *kramar om*

Kanske är CicciLs taktik att sikta in sig på nästa ÄL redan innan Bim så att man fokuserar bort på att känna efter hur kroppen försöker lura en.

Lessen
    Hoppas din gubbe har hämtat sig från chocken och kommer tillinsikt! Gör inget som du inte själv känner är rätt!

• nenne78

JessiePessie! Näe har jag glömt bort dig??? Förlåt! Självklart är du med oss och cyklar, jag har ingen riktig koll (kan vara cykelhjälmen som skymde utsikten). Jag har ÄL början nästa vecka så fruLlan ligger lite före. Eller egenligen har jag iiiingen aning det visar sig när jellon skjälps upp.

• nenne78

å min man såg närmast lättad ut igår kväll när han konstaterade att vi hade ju 5+1 i söndags så då slapp han komma te. Vi är för trötta om kvällarna för att orka producera. *gäsp* Trist och inte så spontant som man önskar.
    scenario ikväll kl 19.47
    *tittar på klockan* nähe nu är det dags att äntra grottan frugan, kom igen bend over!

• nenne78

jessie
    nu kom jag på det, jag sitter ju längst bak så det var FruLlan som skymde sikten!

FruLlan
    åkej lite senare kan det bli ibland men jag tycker att det är viktigt att det inte bara blir snabbis för hans skull, har fått för mig att även våra orgasmer hjälper till att håva in rommen. Tur att jag är så snabb att pilla på sprattelknappen, så att man kommer samtidigt!

• nenne78

håller tummarna KoKo!!!
    Knip som attan och våga vägra always med vingar!

• nenne78

frullan
    haha, jag tror inte att just att komma samtidigt är det avgörande för själva produktionen, så pilla hur du vill

Jessie
    Och eftersom min hud är nästintill genomskinlig så skulle det inte spelat någon roll om jag så var stor som en grizzlybäver, det är nog bäst som du säger att jag tar över styret. Ta på er hjämlarna bara, flickor! Nu blir det åka av! Dra in lösa delar och trampa på...

• nenne78

*knuffar undan frullan från tätpositionen*

JAG STYR! Akta trädet!!!

• nenne78

jaha det var en stock! Kanske bäst att du kör ändå frullan, som vet hur tåckenadära saker ser ut i verkligheten

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???