• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

precis. Och helst med många rum så att
    barnen får plats.

Näe jag sa B A R E N!

• nenne78

Mindre
    jo. och kunna grilla ute. på riktigt. Vi får iofs grilla på balkongen men det är inte samma sak....

Kunna springa omkring naken och flaxa med armar och .... ben.

Vår granne (80 år och supertrevlig) har sin tv-soffa precis där vi har vår säng (fast på andra sidan väggen då ) och hon har fått sig ett par HÖRLURAR till TVn för "att inte störa er när ni ska sova". Eller hur. HAHAHAH vad piiiinsammmmt...

• nenne78

nu är jag fuLL

tack för att du klargjorde det där med läpparna, jag fick en otäck syn framför mig...

• nenne78

neeeeeej stoppa mindre!!! *klappar mig för öronen* aaaaaaaaaaaaahhhhbingoooououououou

• nenne78

frullan
    hehehe vem vet vad hon pillar med på andra sidan väggen, det kanske inte bara är fjärrkontrollen??? *wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

• nenne78

ouuiiiiiiiiih SKÄRGÅRDSBRUDEN!!! GRAAAATTIIIIIISSSSSS!! vad kul att du kunde dela med dig av spänningen till oss! *ryser* AAAAH1 jag har tuppskinn!

• nenne78

ååååh jag vill också plussa! Nu blir man jättetaggad! Vilken bra start på dagen!! Weeeeeh!!!

Tror f ö att jag inte hade ÄL den cykeln som var, för mensen var så riklig och lång (försöker intala mig det iaf) . Så nu jäklar!!! jag vill ha augustibarn!

• nenne78

men samtidigt om man ser på statistiken, flickor, så är det inte stor chans att vi blir gravida på bara några försök. Det gäller att inte ge upp hoppet även om det är tråkigt som fan när mensen kommer trots alla livlinor man kastar ut. *vilken vacker metafor ååhååååå snyft*.

Om ett år - DÅ kanske vi kan börja snacka om motigt!!

Hang in there fruLlan m fl! Vi kämpar vidare!!!!

• nenne78

jag tror att ibland kanske det är några som bara vill jävlas för det är inte många man känt igen namnet på. Iofs för jag inte statistik på antal inlägg/nick men...

• nenne78

Skärgårdsbruden
    näe, du räknas inte till en av "the others" *sagt med läskig röst*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???