När märker man av att man är...GRAVID???
ååååååh jag har en pullgnuggarsadel! Som min svårmor brukar kalla dem. (jag är helt oskyldig, hon har lärt mig allt jag kan!)
ååååååh jag har en pullgnuggarsadel! Som min svårmor brukar kalla dem. (jag är helt oskyldig, hon har lärt mig allt jag kan!)
Mindre
det skulle ju lösa sig självt eftersom tjejerna skulle klösa ögonen ur dem om de skulle försöka hoppa upp på en. Snacka om trängsel!
Spännande som attan Cicci!!!!! *oooiiiiiihhh* jag vill också köpa en gravidtidning för att man BEHÖVER en!
pirr!
När har du ÄL? Jag kan slänga ut ett snöre som Jessie kan hålla i så får du tolka på valfritt åkdon. Förmodligen passar en pulka bäst men det där bestämmer du bäst själv.
pirr
smart, annars kan det nog bli hål i botten. Skrapsår är det sista vi vill ha! Men då är du ju inte sååå långt efter resten av cykelligan. Jag har ju runt 21 så om vi svetsar lite kanske du får plats?
aaaah *vinlgar till*
vad tungt det blev! Jag som trodde du var mindre!
nejdå koko - KNIIIIIIIIP!!!
Jag röstar också för Jessie sist, gnistrande snö, klarblå himmel och några sköna carvingsvängar i mars - *lycka* fast då kanske ingen törs åka eftersom vi alla är på tjocken och rädda om magen.
vill inte heller knapra piller i onödan, men jag tar extra folsyra samt brustablett vitamineral (där det även är 200% folsyra, men man kan aldrig vara säker...)
aaaaaaaah jag fick ingen pinne i brasan igår heller!
vad ska jag pigga upp honom med? Det får bli att laga mat i kortkort utan trosor ikväll. Brukar funka... MUSIKANTEN!
åååååh koko! Ska du inte testa dig förrän på fredag??? Hur kan du hålla oss på nålar så där?