När märker man av att man är...GRAVID???
Nu ska jag packa ihop och åka hem! Göra helg! Fan vad SKÖNT!!!!!
Kramar till er tjejer!! :)
Nu ska jag packa ihop och åka hem! Göra helg! Fan vad SKÖNT!!!!!
Kramar till er tjejer!! :)
Men Page!
Det är ju sååååå ROLIGT att läsa dina perspnlighetsanalyser tycker jag!:) Hoppas verkligen inte du slutar med dem!!!!!!!
Men visst, om du verkligen inte vill så ska vi ju inte tvinga dig såklart. :?
Men jag tycker det är jättekul att läsa dem och sedan se personen ifrågas kommentarer.
Du verkade ju prickat in många rätt på Muggles också!!! :)
Lapinette,
Kul att du skickat bild på dig till Muggles! Jätteroligt varje gång man får ett ansikte till ett nick!
Hoppas nu att Muggles kan skicka bilden till oss som har lagt in bilder i vårt "galleri"?! :) Ja, och så till Page också förstås som ju också har skickat bildpå sig själv tidigare.
Jag har själv äntligen vaknat efter en låååång natts god sömn! Som jag själv förutspådde (jag är inte så synsk som Page, men känner mig själv rätt väl iallafall...) så somnade jag mycket riktigt isoffan igårkväll redan vid 21-tiden, efter att ha glufsat i mig hämt-thai-mat (Gott!!!!!). Detta trots att jag försöte hålla mig vaken genom att kolla ett program om hajar på Discovery... ;)
Men jag kvicknade till senare och försökte vara lite roligare sällskap till mannen, men gav sedan upp och gick o la mig.
Nu ska vi strax ut och äta brunch ihop med några vänner som vi inte träffat sedan innan jul. det blir skoj. Och ikväll blir det banne mig party!!!! Är sååååå sugen! Efter min totala isolering med mitt senaste hyperjobbande ska det bli jättekul att gå ut! :D
Förresten! Angående det du skrev Page om egna personlighetsanalyser så får man ju nästan lite sådant ändå när de du gjort analys på "rättar" din analys!. Då blir ju bilden mer tydlig eftersom de talar om vad som stämde och lägger till sådant som du inte tagit upp eller ändrar på sådant som var uppenbart fel.
jag tycker iallafall att jag fått en ännu tydligare bild av de du gjort analys av!
Även om de flesta var ungefär så som jag hade en bild i huvudet av att de skulle vara. :)
Det är jättekul och det enda trista med det hela är att jag ju ännu mer skulle vilja träffa er alla IRL. Men det är ju lite svårt att få till såklart. :(
Ingen som har en resa inbokad till New York??????
Å jag kan inte fatta att jag ska få träffa en massa folk idag och vara social! :D
Hehe! Mitt enorma sociala behov har varit tillbakaträngt och nu fullkomligt exploderar det!
Trallalllalalalala!!!
jag är så gla!'
Fast det är regnigt ute. Det är lite synd. Annars hade det varit skönt att gå en sväng till Parken.
Näe, usch nu ska jag sluta babbla på här alldeles själv om saker som ni inte kan bry er om alls.
Ha det brea och håll tanten borta Page! Hoppas ditt pappersmuffande kan skrämma bort henne!!!!!
Och lycka till med bilen Lapinette! Och med möblerna! "Snart" (fortfarande alldeles för långt dit såklart) BIMar vi tillsammans och jag håller tummarna för att vi båda får ställa undan våra cyklar i garaget ett tag 8typ 9 månader...) ;)
oj jag ser nu att det ser ut som om jag skriver "8typ 9 månader)" Men 8:an skulle vara ( inte en 8:a.
Tydligen höll jag inte nere shift-tangenten ordntligt.
Äsch, jag är inte ett dugg orolig för hårtappning!
Ingen av mina vänner såg konstig ut i huvudet efter att de fått barn. Tror att man märker det mycketg själv typ när man duschar o tvättar håret och så, men jag tror inte att det är så vanligt att man blir typ "kal" på skallen. ;)
Jag har hört att det inte sker "fläckvis" utan att det är just de hårstrån man normalt skulle tappat under den tiden man var gravid och inte tappade hårstrån alls. Alltså jämnt utspritt. Jag menar, normalt tappar man ju jättemånga hårstrån varje dag, så man kan ju bara tänka sig hur många "extra" strån som sitter kvar på skallen efter flera månaders uppehåll av "hårstråfall".
Tror inte alls det är något att oroa sig för! :)
Kan även tillägga att ingen av mina vänner skaffade lugg efter att de fött sina barn. Och jag såg ingen som helst skillnad på deras hårfäste eller kalufs i övrigt.
Fast kasnke berodde det på att man mest kollde in bebben???
Och det som förändrat sig mest rent kroppsligt hos mammorna, och som man faktiskt la märke till, var att de alla fått rejäla hyllor!!! Så kanske var det därför man inte såg håret, det satt för högt upp...!!! :D :)
Heeeej Moppy och heeej Nenne!!!!!
Kul att se er i tråden igen! Ni har varit saknade!
Och nej januari har inte alls varit någon plussitiv månad hittills. Trist. Det var ju värsta plussitiva vågen i december men det verkar inte som att det går så bra att surfa vidare på den.