• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

stickelistick = symptom! hos mig liksom ilade det till där nere...

• Moppy

Snart så: din mega-aladåb det kan vara en ANDRA ÄL! Vissa super women har 2 ÄL per cykel. Hem och pöka!!

Har också läst att snigelslem mellan ÄL och BIM kan vara gravsymptom. Så 2 goda ting helt enkelt! Spännande :D

• Moppy

ja det är så, man kan producera flera ägg under 1 cykel. the wonder of nature. ta ett Äl test vet ja!

• Moppy

A.M. Vad gulligt namn! Så sött! Jag vill också jättegärna höra om förlossningen, vi ser fram emot en honest story, inget sockersött omskrivande !! :D

Kanske kan det få en del av oss att INTE längta så förfärligt till den där bebben behagar komma.... ;)

• Moppy

sweet: alltså jag tror att 7 månader är medeltalet för par som försöker 'normalt', dvs utan CB tester och annat. Dvs vissa månader prickar man in, andra inte.... Eller?? Så om man använder tester BORDE man ju pricka in fler ggr än medelsvensson?

• Moppy

och bli gravid innan 7 månader statistiskt sett....

• Moppy

det sjuka är ju att alla runt omkring en lyckas på första försöket i princip. Det går ialla fall väldigt lätt för de flesta. Det känns som om det antingen går direkt eller dröjer ett tag. Inget däremellan.... *suck*

• Moppy

jessie för sjutton, testa nu! det verkar ju onekligen 'lovande'.... *pluss* pluss* pluss*

• Moppy

Sweetstreet: gullig du är som frågar. Förutom att jag råkat ut för en "bonnförkylning" så har jag hämtat mig från mitt missfall. Känns ganska avlägset nu när man är inne i cyklandet igen. Dock har jag inte fått utslag på ÄLtesterna ännu. Om min cykel inte blivit scr*wd up borde jag ha den nu i dagarna. Får se... Vi gökar ialla fall som kaniner just nu och det känns bra :D

• Moppy

Japp Moppy är på G igen ;) Hoppas hoppas på att det stämmer att man kan bli gravid snabbt igen efter MF.....

Nu ska jag gå hem. Ha det så bra nu, nattskiftet! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???