• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Undrar hur barnet får näring när man spyr hela tiden?

• Moppy

Hallå girls!!
    Är fortfarande krasslig och tänkte nu höra (igen) med experterna. Är det 'farligt' att försöka bli gravid när man är sjuk?? Jag går här och inbillar mig att befruktningen ska bli konstig (igen) om jag är sjuk när den sker. Inte för att jag tror att det har skett en befruktning ännu, men man går ju och tänker och oroar sig som vanligt....

Lugna mig pls!!!

• Moppy

ja hoppas att det inte blir något alls i så fall, orkar inte med fler muppiga foster!!

• Moppy

Start september: skönt att höra att det är fler som undrar detta. det känns ju logiskt att det är svårare att få till det när kroppen är sjuk. så länge det är så, och man inte får ett mecko ägg, så är det väl ok. man är ju sannerligen inte heller så sugen när man ligger där och snörvlar, men man kan ju inte skita i ÄL för det. Det är alldeles för långt till nästa gång! Det får bli en snabb "in-ut" variant och se vad det blir av det :D

• Moppy

FruL: Mensvärk och gaser ÄR gravsymptom. Så var inte ledsen för mensvärken!! Jag tror stenhårt på plus!!!

• Moppy

FruLlan, förlåt försvann ett tag... Jag skämtar inte, jag tycker alla dina symptom pekar mot BEBBE! Brinnade titts, gaser, mensvärk. Ser fram emot plusset...

Själv gör jag allt för att bli frisk från min lilla influensa så jag kan vara helt redo när ÄL kommer! Denna gång kör vi varannan dags varianten, startade i måndags, trots en snörvlande, hostande Moppy :) Skam den som ger sig! Denna gång SKA det gå!! Varannan dag på vardagar och varje dag på helger. Nu j*lar... :D

• Moppy

ooohhh flytningar är OCKSÅ ett symptom... I'm telling you...

• Moppy

det där att man TROR att man INTE är gravid är väl också ett gravsymptom?? Så var det ju för Cissi om jag inte minns fel... ?!

• Moppy

man kan helt enkelt hitta symptom i ALLT. hela kroppen är ett stort symptom now-a-days... ;)

• Moppy

Ja, vad är det man brukar säga ihärdig vinner? eller?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???