Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

eh "otålig" ska det va, inte orålig....

• sweetstreet

AM,

ja det är nog bra att man pratar igenom med den blivande pappan vad man vill göra efter att man fått reda på nupp-testet. Så att man är överens innan man får informationen. Annars tror jag det KAN bli jobbigt om det visar sig att man vill olika saker?

• sweetstreet

Om jag nu någonsin blir gravid skulle jag också vilja göra nupptest, fast det vet jag inte ens om de gör här i New York???

men, men det är ju att gå händelserna i förväg. Nu väntar jag ju bara på mensen....

• sweetstreet

Snart så,

HAHAHAHAHA!!!!!! :D
    Jag trodde nog inte att du skulle kunna vänta en vecka!! ;)
    Det var liksom bara ett råd för att slippa stirra sig blind på ett ev minus.... Själv vill man ju gärna vara lite cool sådär, men jag vet hur det känns så tre dagar låter väl ungefär som ett maximum i väntetid?? :)

• sweetstreet

koko,
    ja det låter ju inte riktigt som att det är en vanlig mens iallafall?
    Hoppashoppas att det är nå´t annat på gång!!!!

• sweetstreet

pirr!
    Kul att se dig tillbaks! Har du varit borta ett tag?

• sweetstreet

Lycka till i arbetet Lollan! :)

• sweetstreet

lessen

Tycker absolut att du ska låta det gå lite längre tid så att din blivande man kan låta denna nyhet smälta lite. Jag förstår verkligen att han kanske blev chockad över detta med graviditeten eftersom det ju verkar som om han varit öppen med att han inte vill ha fler barn. Gissar att han då aäkert trodde att du inte heller ville det eftersom ni ändå bestämde att gifta er.
    Jag hoppas iallafall att ni tillsammans kna komma fram till ett beslut som inte behöver innebära att ni måste gå skilda vägar. Du får helt enkelt tala om för honom att nu när du är gravid så är situationen förändrad för din del vad gäller detta med att bli förälder och att du hoppas att han kan vara en del av detta han också trots allt. Han kommer ju oavsett hur ni bestämmer att göra med giftermålet, att vara en del av ditt och ert barns liv eftersom han faktiskt är pappan, så frågan är väl på vilket sätt han vill detta. Och om han nu verkligen älskar dig och ville gifta sig med dig och dela ditt liv hoppas jag att han vill detta även tillsammans med ert gemensamma barn.

Vad du än bestämmer dig för så tänk och känn efter noga! Ett beslut om ev abort är ju faktiskt helt oåterkalleligt så om du bestämmer dig för detta alternativ måste du verkligen ha gjort det utifrån att du SJÄLV inte vill ha barn. Bygg inte ett sådant beslut på om han vill eller inte vill. Detta skulle kunna resultera i att du ångrar dig bittert i framtiden.

Stort LYCKA TILL nu och jag skickar styrkekramar till dig!

Och självklart får du berätta vidare i vår tråd hur det går för dig framåt!

KRAAAAM!!!

• sweetstreet

Ja A.M!

Håller med Koko!
    Ut med dig och vagga runt lite så att bebben blir sjösjuk och vill komma ut!!!!! :) :) :)

• sweetstreet

jaha, nu blöder man som ens tucken gris.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var bara tvungen att få ur mig frustrationen och besvikelsen!

Jag vet att alla utom Storasystern sover, nu, men jag var bara tvungen helt enkelt. Kanske är du kvar där ute om du inte är ute och äter bönor....
    Fast om du läser detta blir du ju helt deppig så kanske borde du låta bli.

Jävla skit!

Hoppas verkligen det kommer kännas bättre imorgon, men det tror jag inte eftersom min dag 2 i menscykeln alltid gör ont. :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???