När märker man av att man är...GRAVID???
Lili, men det visar ju bara att vi vill FruLLans bästa!!!! :)
Lili, men det visar ju bara att vi vill FruLLans bästa!!!! :)
Snart så,
så vad hinkar du för drinkar då´rå??
Eller pimplar du mest vin?
Hörru FruLLan!
Förresten så tycker jag inte du ska deppa så mycket längre. Kom just på att ni ju ska ha träff på lördag! Och själv kan jag deppa över att jag inte kan vara med!!!!!!! Så om man sitter här på lördagmorgon med värsta tjurfäktningstäcket i brallan så är man ju ensam ju!!! Ni alla "denna månads minusare" kan ju iallafall trösta er själva o varandra på er supermysiga brunch!! Å vad jag är aaaaaaaavis!!!!!
koko
Hur stor chans har man att bli gravid vid ivf??
Har hört att det bara är ca 30% cahns per gång. Stämer det?
Hm,
själv funderar jag verkligen över detta att man kasnke inte kan få biologiska barn. Och jag tror (vet ju inte alls säkert än) men jag tror att jag hellre skulle satsa på adoption då. Känns så konstigt att betala dyrt för någo som man inte ens säkert skulle resultera i ett barn?
Javisst är det kul att det äntligen blivit lite plussitivitet i tråden!! :)
Visst fruL!
Ibland måste man bara få känna att allt är skit eftersom det ju faktiskt ÄR det ibland! Varken mer eller mindre. Utan mest bara helt genuin SKIT!
Säg det högt ett par gånger för dig själv. SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT!
Ibalnd kan det hjälpa något...
Kanske kan du införskaffa en sådan där "boxningsboll" att slå på när det känns som värst. Det har jag faktiskt tänkt på (helt seriöst!) för att ha antingen hemma eller på jobbet. Tror man skulle kunna rädda många från hjärtattack med en sådan boll i något rum på sin arbetsplats! :)
Men mitt i all skit så brukar det kännas skönt att veta att man har folk omkring en som bryr sig.
Och vi BRYR OSS!!!!!!!
Skickar en liten tröstekram till dig!
Och nu ska jag åka hem för nu har jag jobbat klart!
Hoppas det känns bättre imorgon FruLLan!!!
KRAM!
Oj AM
Hoppas verkligen att din lilla bebbe vill komma ut snart! Så du slipper vänta längre.
snart så och pirr
Skittrist!!!!! Jag är verkligen ledsen för er skull. Själv håller jag på att försöka förbeda mig för samma sak om ett par dagar. Alltså besvikelsen när mensen kommer.
För än har jag absolut noll symptom. Inte ens kliande brösvårtor!! :D
Så jag försöker redan nu börja tänka positivt på varför det vore bra att inte vara gravid nu utan bli det senare.
Om man nu blir det bå´ngång alls... :(
alltså "nå´ngång" ska det vara. Inte "bå´ngång"!!!!!