Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag har en fråga nu till er alla aladåbexperter!
    Jag cyklar ju tilllsammans med alla på snart så´s lista och ska allts BIMa i helgen, men denna veckan har jag plötsligt börjat få mer ÄL-liknande flytningar igen. Och är klart mer sugen på 6 än vad jag brukar vara såhär nära mens. oftast brukar min lust avta ngt dagarna innan samt under mens.

Tycker det här verkar så mysko! jag brukar inte alls ha sniglar i brallan såhär nära mensen!!!!!!

Tror ni det kan vara någon konstig infektion? Fast det förklarar ju inte den ökade lusten? Eller tror ni det kan vara något mysko med min ÄL denna månaden så att konsitga hormoner sprutar ut i kroppen utan kontroll??
    Jag tror verkligen inte jag är gravid för ajg känner INGET och då menar jag verkligen INGET av de symptom som man borde känna av. Typ ömma boops eller nöm mage. Inte ens mina vanlig pms symptom känner jag av.

Det enda jag drabbats av är en lätt förvirring över min kropp. Jag kan verkligen inte läsa den!!!!!

• sweetstreet

Nej denna ÄL struntade jag i stickorna och körde varannandagsmetoden runt min beräknade ÄL.

Men jag trodde det var ok för jag ahde de vanliga ÄL-symptomen då med, sniglar och hela härligheten! ;)

Därför fattar jag inte alls nu.....

• sweetstreet

oj!

Hopps!
    jag som verkligen hade ställt in mig på att det verkligen inte tog denna gången! Och att jag absolut INTE skulle tänka på något innan jag skulle BIMa utan bara "vänta in mensen".
    men nu när alla desa ökade flytningar dykt upp som symptom så har man plötsligt fått myror i skallen... ;)

• sweetstreet

Jag har BIM nu i helgen. Söndag tror jag om jag räknat rätt.

• sweetstreet

Ånej! Jag som verkligen inte skulle hoppas denna månaden eller i varje fall inte fundera på detta!!!!!
    Nu går det ju itne att tänka på annat!!!!!! Aaaaaarrrrggggh!!!!!!!!

• sweetstreet

Jo koko visst är det så!
    men herregud, man är väl en vuxen männsika som kan ta motgångar när de kommer ;)
    Så jag är bara glad att ni hoppas och tror på plus för mig denna månaden! :)

jaja, man kanske ska passa på att vara lite glad nu. tids nog så lär man bli besviken när mensen ändå kommer som ett brev på posten...

• sweetstreet

Så vad jag ville säga med mitt inlägg ovan, var egentligen bara att jag är glad för att ni "hejar" på och hoppas med mig.

Det bästa med allt är ju att jag vet att ni finns där och stöttar den dag besvikelsen ev kommer också och man bara vill gråta o skrika o slå sönder något.

• sweetstreet

Men nu måste jag till jobbet.
    Annars blir jag mer än lovligt sen.

Loggar in igen när jag kommit fram och kollar om det kasnke finns några andra saker som kan förklara mina flytningar än en ev. graviditet.

Shit! jag drack ju en hel del alkohol förra veckan och i helgen förresten!!!!!
    Ja ni ser ju, redan nu är det helt omöjligt att gå tillbaks till min coola och relaxade inställning till denna månads försök.

• sweetstreet

Jessie,

ja det låter ju jättespännande för dig!
    Tycker du ska testa dig! Helt klart!!
    :)

• sweetstreet

Hallå här nu FruLLan!!
    Hoppas du peppat upp dig tillräckligt till slutet av veckan eller möjligtvis början pånästa när jag kommer inse att mina flytningar inte alls är något symptom, utan bara kroppens som spökar som vanligt. Då kommer jag att böla ut här i tråden och då är det ju bra om du åtminstone kommit upp lite ur deppträsket...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???