Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Moppy!
    Jättelycka till imorgon!!!!!!
    Det är ju superspännande! och du måste verkligen berätta hur allt går!

:)

• sweetstreet

AM!

Hoppas att det händer något snart!
    Man fattar ju att det måste kännas som om det verkligen är dags. Du har ju väntat i över 9 månader nu! :)

• sweetstreet

schwiiiiiissssccchhhh!
    Lämnar datorn igen men önksar lycka till til er alla härliga tjejer där ute!! :)
    Till VUL, till förlossning, till BIM, till försök att få tag på mödravårdscentralen el dyl, till att inte fundera alltför mycket på symptom, till att inte deppa ihop ifall mensen kommer..... ja, till allt som ni tampas med helt enkelt!

• sweetstreet

Moppy!!!!
    Vad ledsen jag blir!! :(
    Men det känns bra ändå att du verkar så stark trots att det må¨s¨te varit en jättebesvikelse.
    Hoppas bara att du kan "hoppa på tåget" snat igen!

KRAAAAM!!!

• sweetstreet

ljuvlig och snart så,
    är det detta som kallas äggvita i urinen???? ;) :D :D :D :D

• sweetstreet

Muggles och Jessie,

Jag kanske också vinkar då´rå. Fast kruxet är ju att jag ligger 6 timmar efter er... Så det kan bli lite knepigt med att vinka samtidigt.
    Hoppas ni som ska ses imorgon får en rikgit härlig bbrunch ändå! (och inte är man avis, nä´rå.....inte alls....)

• sweetstreet

Jessie,

förresten så håller jag med ljuvlig, gör om testet! för om inte kontrollstrecket syns så har testet inte utförts som det ska och då kan man inte lita på resultatet!

Jag hoppas fortfarande du får ett plus!! :)

• sweetstreet

Kul att ni hade trevligt i helgen tjejer!
    Och visst vinkade jag!!! :D

Jessie & Muggles
    hoppas ni inte har ont i armarna om det blev vinkande hela dagen! ;)

I övrigt kan jag meddela att jag tror mensen är på väg nu. Gjorde en "Cissi" och körde upp papper i muffen nyss för tt kolla och det blev nu lite smått, svagt rosafärgat vilket oftast brukar vara ett tecken på att blodet är på gång. Så jag gissr att det kommer sätta fart under morgondagen. Suck!!!!!! :(
    Jag kände ju INGET denna månaden, men hade ändå hoppats eftersom jag tycker att vi verkligen ansträngt oss med varanna dag och så....

Fattar inte varför det aldrig vill sig!!!??!?!?!?!?!?!!!

Hoppas nu på alla er andra som BIMar snart eller har haft BIM.
    Muggles, Koko (kanske testade du för tidigt!?!?) Cissi "pappersmuffen" L, Snart så och vilka fler????? Hoppas någon av er plussar snart!!!!!!
    Själv verkar ju även denna månad gå till minuskontot för min del. :(

• sweetstreet

Jessie,

Kanske är det som med Muggles gissning, ett supertidigt "missfall"??

Hoppas iallafall att du inte har ont eller så längre! Och nu får du se fram mot ny ÄL!

• sweetstreet

Nu ska jag sova!
    kollar in här igen imorgon!
    :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???