Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Nu vill jag också äta choklad ju!!!! Misääärrr!!! Tur att det inte finns någon choklad här på jobbet! :)

När det gäller choklad är jag nog som Frejis, det mesta går bra, bara det är choklad! Japanerna har "choklad" i tre-smak - ni vet som GBs Big Pack när man var liten - tr olika färger i olika smaker. Samma lilla chokladbit smakar av tre olika (konstgjorda) frukter. BLÄÄÄ!!!

• Storasystern

Lapinette, jag har insett att japanskt godis mest är äckligt! Det går bättre om man äter det importerade! ;) Maten är oftast bra, men är lite less på snabbmaten (vilket ofta är allt jag hinner med).

Mindre, ska prova ditt choklad-och-te-tips ikväll. Jag tycker det lät bra! Efter en jobbig dag i labbet måste det vara perfekt!

• Storasystern

Muggles - jag också! BIM på lördag!! *håller tummarna*

• Storasystern

Muggles, du är ursäktad, jag kommer inte heller ihåg alla! :)

Seeeg eftermiddag. Jag vill gå heeemmm!!!

Nu har Nenne försvunnit igen....

• Storasystern

Page, det där verkar spännande, du får gärna analysera mig när du hinner och orkar! :)

• Storasystern

Vin! Vilken bra idé! Jag kan börja fyllan redan idag! ;) Nu ska jag också hem!

Hörs imorrn!

• Storasystern

Ingen lycka denna gång heller... Mens imorse... :( :(

Jag orkar inte mer, jag blir bara så j-la deppig varje gång, och inte hjälper mannen direkt heller... :( :( :(

• Storasystern

4:e försöket denna gång. Som vanligt asdeppig och dessutom mensvärk from hell. Vill ligga i fosterställning och skrika... Kanske inte borde vara på jobbet idag... :(

• Storasystern

Det konstiga är att det verkligen inte var mens-symptom den här gången. Jag brukar inte få speciellt mycket PMS, utom möjligen godis-sug, men nu har jag haft riktigt om i äggledare/livmoder i flera dagar.
    Blir lite nervös. Om det inte är p.g.a. graviditet, vad är det då? Är det något som är jätte-fel??

• Storasystern

Hörni, ni är rarast i världen som brur er, men jag orkar nog inte hänga här idag. Vill deppa lite ifred ett tag. Ses nästa vecka!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???