Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej hej! Nu har jag masat mig hit igen. Fortfarande lite deppig, men iallafall inte under isen längre...

Ska till gyn nästa vecka (JÅ på mamamia)och hoppas på några riktigt bra svar!
    Jag är ganska säker på att det är något knas på G. Mensen är konstig (niagarafall!) och med stora slemblobbar (OK, kanske lite väl äckligt, t.o.m. i vvår frispräkiga tråd) och det brukar den inte vara. Har fortfarande lite ont i äggisarna...

Page, så himla trist! Jag hoppades ju på dig nu när det inte funkade för mig. Fan!

Lapinette och Sweet, håller tummarna för er denna gång!

Funderar på att boka in nån skojig resa bara för att bli gravid! Det verkar ju funka bra! ;)

• Storasystern

Hörru Muggles, här ska det inte bli några MF inte! Har man kommit så långt som du har nu så ska krypet stanna därinne i sina beräknade 9 mån! Så det så!

God morgon Sweet! Grattis till att arbetet är klart! Hurra! Så vad ska du göra nu?

• Storasystern

Lapinette, det låter dåligt! Sluta med det! Drick vin och skräm bort tanten!!!
    Fast min mens var också lite tidig, fast bara en dag...

• Storasystern

Min man tjänar dubbelt så mycket som jag gör, men vill ändå vara hemma 50/50... Fast vi har inte pratat så seriöst om det, så vi får väl se hur det blir, OM det blir.

• Storasystern

Frullan, du vet att hålla dig sysselsatt minsann! :)
    Jag tycker det verkar jättebra! :)

Jag är glad att mannen _vill_ vara hemma, men det kanske är optimistiskt att tro på 50/50, kanske 60/40??

• Storasystern

Cicci, har några kompisar där pappan är VD för ett företag (svenskt). Han var hemma två dagar i veckan och det funkade bra för dem. Kanske går att förhandla fram något sånt för er? Om det funkar med ditt jobb förståss...

• Storasystern

Det är verkligen full rulle så här på eftermiddagen! Fler än jag som är svårstartad med jobb på måndagar??? ;)

• Storasystern

Nä, gott folk. Nu ska jag ge mig av hemåt. Det blir inget mer gjort idag. Otroligt oproduktiv dag... :(

• Storasystern

Mindre, du har väl drunknat i presentförslag, men här är iallafall ett till: En fyrklöver i guld, som halsband alltså. Det går ju att köpa riktiga fyrklöverblad som är doppade i guld som man kan ha som halsband - lycka i resten av livet!

Frejis -jag håller med dig ang. testen. Jag provade apolivas men det kändes helt knasigt! Böj ska det vara! :)
    Lycka till ikväll förresten! ;)

Jag blir alldeles avis på er med katt! Jag vill också ha, men maken vill inte. Han har aldrig haft djur och tycker bara att det verkar jobbigt. Trist! När jag har slutat åka till Japan stup i kvarten ska jag skaffa en katt ändå! Ha!

• Storasystern

Jajamensan 10000 here we come! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???